Er is een jager in het bos met een Blaaspistool, rekening doel op een aap opknoping van een tak in een boom. De aap plekken van de jager en versies van de tak rechts als van de jager dart zijn pistool verlaat. De jager sloeg de aap? Ontdek in dit instructable.
Mijn naam is John Allwine. Ik ben de coördinator van de STEAMlab op het Children's Museum van Bozeman. Op de STEAMlab is ons doel om meer kinderen te krijgen in technische gebieden op een jongere leeftijd te inspireren. We houden de klassen rond programmering, 3D printing, Arduino en meer. Dit is de STEAMlab de eerste van vele instructables die aantonen dat het soort dingen die we op het Children's Museum doen. Als u bevalt, wij zou zowaar zich opwaarderen uw stem in de 3D-afdrukken wedstrijd. Een extra 3D printer zou ons in staat stellen om te hosten van grotere klassen en 3D afdrukken meer cool stuff voor de kinderen!
Oke, nu op met de show. Toen ik in 6e leerjaar, werd ik ingevoerd om programmeren door een vrijwilliger gepensioneerde ingenieur. Hij leerde ons wiskunde en natuurkunde en was groot bij het samenstellen van live demo's en kleine scripts die werkelijkheid gesimuleerd. Een dergelijke demo, beter bekend als de aap en de jager, inspireerde mij om te beginnen met programmeren. Hij bouwde een Blaaspistool, opgetuigd om een elektromagneet te houden van een doelstelling die vallen zou wanneer de Blaaspistool werd ontslagen en een fundamentele simulatie uitgevoerd in QBasic om aan te tonen hoe de wiskunde werkt. Na dat ik was verslaafd aan codering en hebben gedaan sinds. Dit instructable herschept de aap en de Hunter demo met enkele moderne wendingen die betrekking hebben op 3D printen en intro programmeeromgevingen zoals OpenSCAD, verwerking en kras. Ik hoop dat het helpt anderen inspireren om te beginnen met programmeren!