Stap 7: Geluid en animatie
Geluid en animatie wordt gecontroleerd door de BooBox. Ik de Boobox met de Boobox directeur Software geprogrammeerd. Het kostte me een tijdje om te vinden van een soundtrack die ik graag voor het grommen. Zodra ik deed moest ik het versneden met een WAV-editor om het te krijgen waar ik het wilde. Zodra ik had mijn geluidsspoor, geanimeerd ik vervolgens het vak door het draaien aan en uit 1-4 uitgangen relevant zijn voor de audiotrack.
De Boobox zal ambient geluiden of muziek te spelen, wanneer de prop wordt niet geactiveerd. Ik heb toegevoegd sommige griezelig Halloween geluiden te spelen toen de prop werd niet geactiveerd.
De Boobox heeft een stereo lijnuitgang dat ik aangesloten een lange audiokabel in en liep het uit de doos aan een externe kleine gitaarversterker. Ik probeerde te vinden van een goede manier om een luidspreker in de doos maar ik kon niet krijgen een bevredigende volumeniveau en ik was bezorgd over hoeveel het vak stuitert rond, dus ik ging met de gitaarversterker die ik in een nabijgelegen jungle verborgen.
Ik gebruikte een vaatje bier CO2-tank voor de levering van de lucht naar de prop. Oorspronkelijk ik van plan om een luchtcompressor te gebruiken, maar het was te hard zelfs van binnen mijn garage. Ik wilde niet dat afleiden van de prop, dus ik ging met een busje van de lucht. Ik liep een lange luchtslang van de lucht tank tot de prop. Ik verborg de tank in de struiken met de gitaarversterker.