Stap 2: Controle van de goede speler
De opname-module werkt normaal, doordat de twee circuit helften fysiek hebt aangesloten bij de "play" knop wordt ingedrukt. Ik wilde echter te kunnen beheren, de Arduino, zodat ik zocht naar een manier om verbinding te maken met de twee zijkanten van de knop met behulp van circuits. Ik koos voor het gebruik van een mechanische Relais, die in wezen een schakeloptie is waarmee wordt een "Wisserbladen" pin met een van beide partijen wanneer het Relais ingeschakeld is en standaardwaarden naar de andere kant verbonden wanneer het Relais uitgeschakeld is. Ik wilde alleen het geluid wilt afspelen (de knop te worden "geduwd") wanneer de Arduino geboden, zodat ik de twee zijkanten van de knop normaal open aangesloten (niet aangesloten) wanneer het Relais geen macht heeft.
De transistor wordt gebruikt voor het bepalen van de relay-verbinding aan de macht. De base is verbonden met een Arduino pin, en wanneer de pin weetje zit de transistor fungeert als een draad, de estafette verbinden met grond en draaien op. Wanneer de pincode laag is, de transistor treedt op als een kortsluiting en het Relais blijft uit. (de mechanica van hoe het werkt zijn veel ingewikkelder, maar voor mijn doeleinden fungeert de transistor als huidige gestuurde schakelaar).