Moosetar (Zoltar) waarzegster (5 / 9 stap)

Stap 5: Emic2


ik probeerde een paar manieren om de moose te praten.  Ik gebruikte eerst een tweede Arduino met een Wave Shield van Adafruit.  Toen besloot ik om te gaan met een Emic2 tekst-naar-spraak-eenheid.  Dit werkte heel goed en maakte het soort grappige aangezien het klinkt een beetje als een robot.  Ook vond ik dit beter dan de Wave Shield omdat ik niet hoefde te vooraf opnemen iets en ik kon gemakkelijk zeggen wat ik wilde.

Ik heb de mijne hier https://www.sparkfun.com/products/11711 maar u kunt ze ook bestellen rechtstreeks vanuit Parallax of een bos van andere plaatsen.  In feite u het seriële opdrachten verzenden en het zal praten.  Hier zijn de belangrijke onderdelen van de schets:

Definieer de seriële interface van de software, die ik gebruikt:
#define rxPin 51 / / seriële input (verbindt met emische 2-Zuid)
#define txPin 53 / / seriële uitgang (verbindt emische 2 zonde)
SoftwareSerial emicSerial = SoftwareSerial (rxPin, txPin);

In Setup krijgen we klaar om te praten met de Emic2
emicSerial.begin(9600);
emicSerial.print('\n');             Verzenden van een CR in het geval dat het systeem is al up
terwijl (emicSerial.read()! = ':');   Wanneer de emische 2 is geïnitialiseerd en klaar is, het stuurt een honkslag ':' teken, dus wachten hier totdat wij het ontvangen
delay(10);                          Korte vertraging
emicSerial.flush();                 Spoel de ontvangstbuffer

Ik gebruikte de volgende methode nemen sommige tekst, stuur het naar de Emic2 en uitvoeren van de moose in mond en lichaam in terwijl het gesproken:
VOID mooseTalk(String phrase)
{
emicSerial.println("P1");
delay(100);
clearEmicSerialRead();
emicSerial.println("W75");
delay(100);
clearEmicSerialRead();
emicSerial.println("V0");
delay(100);
clearEmicSerialRead();
emicSerial.println("N0");
delay(100);
clearEmicSerialRead();
emicSerial.print('S');
emicSerial.print("\\/\\/");
emicSerial.println(phrase);
Serial.println(phrase);

int i = 0;
int u = 0;
for (int j = 0; j < phrase.length(); j ++)
{
Als (zin [j] == ' ')
{
i ++;
}
Als (zin [j] == '_')
{
u ++;
}
}

i = i + u/2;
ik = ik - ik *. 25;
delay(300);
for (int j = 0; j < ik; j ++)
{
mooseMove(random(250,450));
delay(Random(150,300));
}
clearEmicSerialRead();
terwijl (emicSerial.available() > 0)
//{
Serial.println(emicSerial.Read());
//}
terwijl (emicSerial.read()! = ':');
}

Ik heb ook deze methode om het zingen nadat het gaf haar fortuin te hebben gemaakt.  De nummers in de tekening zijn "hit me met uw beste schot", "Edelweiss", en "Daisy Bell"

ongeldig singSong() {}
emicSerial.println("V0");
delay(100);

emicSerial.println("P0");
int nummer = random(3);
Als (lied == 0)
{
emicSerial.println ("S [: stem op 230] [: n0] [: dv ap 200 sm 100 ri 100] [WEH < 125,12 > LX < 75 > YXOR < 200,14 > AH < 200,17 > AXRIY < 300,21 > LL < 100 > TAH < 300 > F < 100 > KUH < 200,19 > KIY < 200,17 > < 125 > WIH TH < 75 > AX < 200,14 > < 300,17 > LLAO NX < 100 > HXIH < 200 > STOR < 200,14 > IY < 400,19 > _ < 500 > AH < 125,17 > V < 75 > BRREY < 200,19 > K AH < 125,17 > N < 75 > LLIH < 200,19 > DXEL < 200,17 > < 300,19 > HXAR TS < 100 > LLAY < 125 > K < 75 > DHAX < 200,17 > < 125,19 > WAH N < 75 > IH < 125 > N < 75 > MIY < 400,21 > _ < 400 > DHAE < 200 > TS < 100 > OW < 200,19 > sleutel < 400,17 > < 125,14 > LLEH TS < 75 > SIY < 400,17 > HXAW < 200 > YU < 200,14 > DUW < 400,19 > < 125,17 > IH T < 75 > _ < 400 > PUH < 125,19 > T < 75 > AH < 125 > P < 75 > YXOR < 200,17 > < 450,19 > DUW KS < 150 > LLEH < 300,19 > TS < 100 > GEH < 125 > T < 75 > DAW < 300 > N < 100 > TUW < 400,21 > < 200,19 > IH T < 100 > HXIH < 125,21 > T < 75 > MIY < 200,19 > WIH < 125 > TH < 75 > YXOR < 200,17 > < 300 > BEH ST < 100 > SHAO < 300,21 > T < 100 > _ < 1100 > manier < 200,17 > DOW < 125,19 > N < 75 > CHAX < 200,17 > HXIH < 70,21 > T < 30 > MIY < 100,19 > WIH < 125 > TH < 75 > YXOR < 200,17 > BEH < 300,19 > < 100 > ST SHAO < 200,14 > < 300,12 > AO T < 100 > _ < 1200 > HXIH < 125,21 > T < 75 > MIY < 200,19 > WIH < 125 > de < 75 > YXOR < 200,17 > < 300 > BEH ST < 100 > SHAO < 300,21 > T < 100 > _ < 800 > FAY AX < 200,24 > < 200 > RR < 200,22 > < 400,19 > WEH EY < 900,17 >] [: n0] ");
for (int i = 0; ik < 22; i ++)
{
mooseMove(random(500,1450));
delay(Random(150,300));
}
clearEmicSerialRead();
}
anders if(song == 1)
{
emicSerial.println ("S [: arpa telefoon spreken over] [: stem op 180] [: n0] [: dv hs 95 br 0 als 90 ap 90 sm 90 ri 100] [EY < 800,15 > < 400,18 > DEL VAY < 900,25 > S < 300 > EY < 800,23 > < 400,18 > DEL VAY < 900,16 > S < 300 > EH < 800,15 > VRIY < 400 > MOR < 400 > NIH < 250,16 > NX < 150 > YU < 400,18 > GRIY < 1100,20 > T < 100 > MIY < 800,18 > _ < 400 > SMAO < 500,15 > < 300 > LX AE < 250,18 > N < 100 > D < 50 > manier < 1100,25 > T < 100 > KLLIY < 500,23 > N < 300 > AE < 250,18 > N < 100 > D < 50 > BRAY < 1100,16 > T < 100 > YU < 800,15 > LLUH < 300,18 > K < 100 > HXAE < 400 > PIY < 400,20 > TUW < 400,22 > MIY < 1000,23 > TMIY < 900,23 > _ < 800 > BLLAO < 800,25 > < 125,18 > SAH M < 75 > AH < 250 > V < 150 > sneeuw < 400,22 > < 400,20 > MEY YU < 400,18 > BLLUW < 500,15 > < 300 > M AE < 250,18 > N < 100 > D < 50 > groeien < 900,23 > _ < 300 > BLLUW < 500,20 > < 300 > M AE < 250,23 > < 100 > N D < 50 > groeien < 800,25 > < 400,23 > EH < 1200,22 > VRR < 800,18 > _ < 400 > EY < 800,15 > < 400,18 > DEL VAY < 900,25 > < 300 > S EY < 800,23 > DEL < 400,18 > VAY < 900,16 > S < 300 > BLLEH < 600,15 > S < 200 > < 400,18 > HXOW < 250 > M < 150 > LLAE < 250,20 > < 100 > N D < 50 > kan voor < 400,22 > < 1200,23 > EH VRR < 800 >] [: n0] ");
for (int i = 0; ik < 40; i ++)
{
mooseMove(random(500,1450));
delay(Random(150,300));
}
clearEmicSerialRead();
}
anders //if (lied == 2)
{
emicSerial.println("D1");
for (int i = 0; ik < 22; i ++)
{
mooseMove(random(500,1450));
delay(Random(150,300));
}
clearEmicSerialRead();
}
/ * anders
{
emicSerial.println ("S [: arpa telefoon spreken over] [: stem op 190] [: n2] [: dv ap 200 sm 100 ri 100] [R EY < 200,17 > N < 100 > DRAO < 200,24 > < 100 > PS AO < 200 > N < 100 > rij < 300,19 > ZIX < 200,17 > Z < 100 > AE < 150 > N < 100 > D < 50 > WIH < 300,12 > SKRR < 200,17 > Z < 100 > AO < 200 > N < 100 > KIH < 300,19 > < 150,17 > TAH N < 100 > Z < 50 > _ < 300 > BRAY < 200 > T < 100 > KAO < 300,24 > < 300 > PRR K EH < 300,19 > < 200,17 > TEL Z < 100 > AE < 150 > N < 100 > D < 50 > oorlog < 200,12 > < 100 > M WUH < 300,17 > LL EH < 200 > N < 100 > MIH < 300,19 > TAH < 150,17 > < 100 > N Z < 50 > _ < 300 > BRAW < 200 > N < 100 > PEY < 300,24 > PRR < 300,22 > < 300,17 > PAE KIH < 300,19 > JHIX < 200,15 > Z < 100 > TAY < 200 > D < 100 > AH TH van de WIH < 200,20 > < 200,22 > P < 100 > < 100 > STRIH < 300,13 > < 200 > NX Z < 100 > _ < 300 > DHIY < 200,12 > Z < 100 > AR < 300,13 > AX < 300,15 > FYU < 300,17 > AH < 200,18 > V < 100 > < 300,20 > FEY < 300,22 > VRR < 300,24 > EH kan < 200,22 > T < 100 > THIH < 500,16 > < 300 > NX Z < 100 >] [ : n0] ");
emicSerial.println ("S [: arpa telefoon spreken over] [: stem op 190] [: n2] [: dv ap 200 sm 100 ri 100] [KRIY < 200,17 > M < 100 > KAH < 300,24 > LLRR < 200 > D < 100 > POW < 300,19 > < 200,17 > NIY Z < 100 > AE < 150 > N < 100 > D < 50 > KRIH < 200,12 > < 100 > SP AE < 300,17 > PEL < 300 > STRUW < 300,19 > DXEL < 300,17 > _ < 300 > DOR < 300 > BEH < 150,24 > LX < 100 > Z < 50 > AE < 150 > N < 100 > D < 50 > SLLEY < 300,19 > < 150,17 > BEH LX < 100 > Z < 50 > AE < 150 > N < 100 > D < 50 > SHNIH < 200,12 > T < 100 > SEL < 300,17 > WIH < 200 > TH < 100 > NUW < 300,19 > DXEL < 200,17 > Z < 100 > _ < 300 > manier < 150,17 > LL < 100 > D < 50 > GIY < 200,24 > S < 100 > DHAE < 200,22 > T < 100 > FLLAY < 300,17 > < 200,19 > WIH TH < 100 > DHAX < 300,15 > MUW < 200 > N < 100 > AO < 200,22 > N < 100 > DHER < 300,20 > WIH < 300,13 > < 200 > NX Z < 100 > _ < 300 > DHIY < 200,12 > Z < 100 > AR < 300,13 > AX < 300,15 > FYU < 300,17 > AH < 200,19 > V < 100 > < 300,20 > FEY < 300,22 > VRR < 300,24 > EH kan < 200,22 > T < 100 > THIH < 500,16 > < 300 > NX Z < 100 >] [ : n0] ");
emicSerial.println ("S [: arpa telefoon spreken over] [: stem op 190] [: n2] [: dv ap 200 sm 100 ri 100] [GRR < 150,17 > < 100 > LL Z < 50 > IH < 200,24 > < 100 > N manier < 200 > T < 100 > DRREH < 300,19 > zes < 200,17 > Z < 100 > WIH < 200 > TH < 100 > BLLUW < 300,12 > < 300,17 > SAE TAH < 200 > N < 100 > SAE < 300,19 > SHIX < 200,17 > Z < 100 > _ < 300 > sneeuw < 300 > FLLEY < 200,24 > KS < 100 > DHAE < 200 > T < 100 > STEY < 300,19 > < 200,17 > AO N < 100 > kan < 300 > nu < 200,12 > Z < 100 > AE < 150,17 > < 100 > N D < 50 > AY < 300 > LLAE < 300,19 > SHIX < 200,17 > Z < 100 > _ < 300 > SIH < 200 > LL < 100 > VRR < 300,24 > < 200,22 > manier T < 100 > WIH < 200,17 > N < 100 > TRR < 200,19 > Z < 100 > DHAE < 200,15 > T < 100 > MEH < 150 > LL < 100 > T < 50 > IH < 200,22 > N < 100 > TUW < 300,20 > SPRIH < 400,13 > NX < 200 > _ < 300 > DHIY < 200,12 > Z < 100 > AR < 300,13 > AX < 300,15 > FYU < 300,17 > AH < 200,19 > V < 100 > < 300,20 > FEY < 300,22 > VRR < 300,23 > EH kan < 200,24 > T < 100 > THIH < 400,25 > NX < 100 > Z < 100 > _ < 200 >] [ : n0] ");
emicSerial.println ("S [: arpa telefoon spreken over] [: stem op 190] [: n2] [: dv ap 200 sm 100 ri 100] [TS WEH < 200,24 > N < 100 > DHAX < 300 > DAO < 500 > G < 100 > BAY < 200,17 > < 100 > _ < 300 > WEH < 200,22 > N < 100 > DHAX < 300 > BIY < 600 > STIH < 150,16 > < 100 > NX Z < 50 > _ < 300 > WEH < 200,20 > N < 100 > AY < 200 > M < 100 > FIY < 600 > LLIH < 200,12 > NX < 100 > SAE < 1400,17 > < 100 > D AY < 300 > SIH < 200 > M < 100 > PLLIY < 300,19 > RIY < 300,17 > < 200,19 > MEH M < 100 > BRR < 300,17 > < 300,19 > FEY < 300,20 > VRR < 300,22 > EH kan < 200,20 > T < 100 > THIH < 300,22 > < 200 > NX Z < 100 > AE < 150,20 > N < 100 > D < 50 > DHEH < 200,24 > N < 100 > AY < 300,25 > DOW < 150,24 > < 100 > N T < 70 > FIY < 600,25 > LX < 300 > _ < 1000 > SOW < 900,24 > BAE < 2000,20 > D < 100 > _ < 40 >] [ : n0] ");
clearEmicSerialRead();
for (int i = 0; ik < 180; i ++)
{
mooseMove(random(500,1450));
delay(Random(150,300));
}
}*/
clearEmicSerialRead();

emicSerial.println("P1");
clearEmicSerialRead();

}

Gerelateerde Artikelen

Vintage Coin-Op Arcade, Esmeralda waarzegster

Vintage Coin-Op Arcade, Esmeralda waarzegster

Dit kostuum was super leuk om te dragen... maar uitdagend te maken! Het zou niet worden die nu hard, zijn gegaand door het proces eenmaal, maar dat het allemaal te weten 24 jarigen wij zijn vonden we dat we zouden perfect in orde te wachten tot de la
Zoltar spreekt - de Instructable

Zoltar spreekt - de Instructable

Featured in de Instructables Nieuwsbrief December 17 2009!<-------------------------------------------------------------------------------------->Ik waadde door ongeveer 1000 foto's om te proberen en zo gedetailleerd als ik kon geven.Ik weet zeker d
Zolterno: Een Animatronic, brand gebaseerd waarzegster

Zolterno: Een Animatronic, brand gebaseerd waarzegster

bijna iedereen die voor onbepaalde tijd de popcultuur referenties van de klassieke Tom Hanks begrijpt heeft geleefd: grote. Om te voorkomen dat pesten, een jong kind vindt een mystieke waarzegster ("Zoltar"), en wil groeien. Veel tot zijn verbaz
Zoltar

Zoltar

We stuitte op een van deze klassieke waarzeggerij machines in Las Vegas terwijl hij op een cross-country familie vakantie. Onze oudste dochter dacht dat het grappig zou zijn als een voor Halloween, dus we hebben ons best gedaan om te verplichten.Stap
Zoltar Kostuum

Zoltar Kostuum

ik kreeg het idee voor het maken van de Zoltar Kostuum uit de film Big, dan het gebeurde gewoon vanaf daar. Ik maakte mijn kostuum uit de doos van een koelkast die ik kreeg van Lowe's, en de rest van de items in de fortuin vertellen machine zijn slec
Psychische waarzegster - een automaat die de geest van Twitter leest

Psychische waarzegster - een automaat die de geest van Twitter leest

Griezelig kermis attractie en Twitter App!De psychische Hive-Mind Fortune Teller is een kermis arcade-type attractie die uw fortuin kan vertellen. Het is zelfs beter dan dat, hoewel - ook een web-verbonden Twitter toepassing die kan oogsten tweets en
Mevrouw K skelet waarzegster

Mevrouw K skelet waarzegster

De waarzegster is in tegenstelling tot de meeste fortune teller machines in die zin dat het u zal beledigen. Wanneer trick-or-treaters klop op de deur, worden ze altijd aangetrokken de skeleton waarzegster. Ik veranderen de verdeelde fortuinen en de
Zoltar de Magnificent

Zoltar de Magnificent

onthouden van "Big" de hit Acteurs Tom Hanks, nu kun je het ooit cryptische toekomstvoorspeller "Zoltar" compleet met ondeugende fortuinen in deze zelfstandige kostuum dat verlaat uw handen vrij om te interageren met de menigte.Stap 1:
Multi persoonlijkheid waarzegster

Multi persoonlijkheid waarzegster

Dit Arduino project is een throwback aan verschillende carnaval en nieuwheid arcade games van toen ik een kind was. Ik heb vele Arduino projecten gedaan, maar dit is mijn eerste project dat mijn eigen ontwerp was. Voorafgaand aan dit, ik over het alg
DIY waarzegster

DIY waarzegster

dit is een echt eenvoudig, gemakkelijk ambacht voor iedereen. Je kunt er onderweg, in uw huis, of op lange vliegtuig ritten/auto rijdt. Het is leuk, want er vele variaties voor de werkelijke fortuinen zijn, en u moet oefenen wat fantasie, maar laten
Hoe maak je een truc waarzegster

Hoe maak je een truc waarzegster

dit is hoe maak je een truc waarzegster waaruit u kunt kiezen of u wilt geven een slechte fortuin, of een geluk.U moet:PapierHulpmiddel bij het schrijvenStap 1: vouwen Vouw de hoeken naar het midden, draai het papier en vouw de hoeken naar het midden
Origami kleine organisator/waarzegster

Origami kleine organisator/waarzegster

Hallo! LambyAngel is hier! Vandaag zal ik u tonen hoe maak je een origami organisator/waarzegster. Laten we beginnen!Stap 1: materialen Zodat voor deze origami creatie zult u nodig hebben:1) origami papier (of papier, kunt u gewoon knippen)2) schaar
Hoe maak je een waarzegster papier - door Ultimate Tutorials

Hoe maak je een waarzegster papier - door Ultimate Tutorials

he iedereen, Welkom bij Ultimate Tutorials! Vandaag gaan we om u te tonen hoe maak je een papier forune teller zoals je op school zien kan. Dus aanvankelijk enkele jongen een waarzegster papier maakt en u wilt dat een zo slecht maar u niet wilt om he
Hoe maak je een Cootie Catcher/waarzegster

Hoe maak je een Cootie Catcher/waarzegster

Hoe te maken A Cootie Catcher/waarzegster - grappige videoklemmen zijn een klik verwijderd , iedereen deze traditionele schoolplein speelgoed uit van een gewone vel papier maken kan! Dezelfde techniek wordt gebruikt om de vouw elke speelgoed; alleen