Beyonce in een doos is een oorzaak en gevolg speelgoed project dat we op tijdens onze ondersteunende technologie (AT)-klasse aan de NYU begonnen. Het werd ingeleid door Alex Truesdell, een ergotherapeut, die ook de oprichters directeur van Adaptive Design Association(ADA). Alex was erop gebrand om een oorzaak en gevolg Klangspel voor kinderen zodat ze functionele hand vaardigheden leren kunnen door het manipuleren van het speelgoed. Door te verkennen en het activeren van de bijgevoegde switches, krijgt de kinderen motiverende feedback in de vorm van hun favoriete muziek die het speelgoed kan worden toegevoegd.
Door de ontwikkeling van Beyonce in een doos, die we hopen te presenteren van functionele hand vaardigheden activiteiten op een leuke manier en de kinderen nemen in hun leerproces van noodzakelijke hand vaardigheden. Met het modulaire karakter van de box, kan het worden gebruikt ter bevordering van verschillende functionele hand vaardigheden kunnen worden geleerd. Bovendien, met het gebruik van lage begroting materialen en eenvoudig fabricage stappen hopen we dat iedereen zal zitten kundig voor bouwen hun eigen Beyonce in een doos en geniet ervan met hun kinderen thuis!
De bouwmaterialen:
-Kartonnen
-Hete lijm en lijm pistool
-Velcro
-Box cutter
-Metalen liniaal of T-square
-Solderen kit
Klik hier voor het bekijken van een document met materiaalkosten en plek om te kopen.
De Switch materialen:
-Deurknop (twist)
-Kleding-pin (draai)
-Maakcontact drukknoppen (punt en druk)
-Lege fles of één of ander soort kneedbaar plastic buis (samendrukking)
-De spoel van draad of andere circulaire apparaat (statief snuifje)
-Deur handgreep met vergrendeling (grab en duim push)
Klik hier om een document met materiaalkosten en een plaats om ze te kopen.
De circuits materialen:
-Bluefruit EZ-Key Bluetooth toetsenbord-Controller
-Breadboard
-9 volt DC voeding
-6 merk en vrouwelijke audio-aansluitingen
-altijd open of altijd gesloten schakelaars om te vergroten van verschillende motorische vaardigheden schakelaars
Klik hier om een document met materiaalkosten en een plaats om ze te kopen.
De stappen voor het gebouw:
Stap 1:
Modellering
De eerste stap aan de opbouw van de MSMB is om te beslissen over de vorm die u het wilt op zich te nemen. Voor onze eerste prototype, de groep besloten op het maken van een driehoekige wig vorm. Voordat onze fractie echter op dit project werkte het duurde vele verschillende vormen, met inbegrip van een werkelijke kubus-vorm en iets meer verwant aan een voetstuk.
We hebben geüpload een video van de wig vorm die we waarin de basis afmetingen van de shape gemaakt (de gaten voor de modulaire switches nog niet zijn opgenomen in dit deel van het ontwerp).
Als je zou willen proberen een andere shape, maar nieuwe 3D modeling en de bouw zijn is het raadzaam met Google SketchUp. Het is een gratis software met een lage toetredingsdrempel en het doet ook automatisch de berekeningen voor de lengte van elke zijde voor u. Vrij handig!
Stap 2:
Bouw van het vak
Als we dit project willen te goedkoop om te maken en gemakkelijk te recreëren besloten hebben we om de huizen van karton te bouwen. Zodra u uw model met metingen hebben gemaakt is het gemakkelijk genoeg om te volgen die gidsen en knip van elk stuk. Het is raadzaam om eerst te beginnen met het stuk bodem en pack.
Zodra u deze stukken uit snijden hebt, brengt ze samen met hete lijm. Als u redelijk dun karton gebruikt, is het aan te raden het maken van een groter oppervlak moet worden gelijmd op door het creëren van een ongeveer 1 inch brede strook van karton te lopen de lengte van dit gewricht. U kunt lagen van stukken van karton te maken zo dik als je wilt; daarmee zal ook stabiliteit toevoegen aan de hoek van 90 graden die u maakt en ondersteuning van de structuur.
Zodra de achterkant en de onderkant zijn verlijmd kunt u de tijd nemen om het afmeten van de driehoeken voor de partijen, of deze hoek gebruiken om snel de kant stukken. Knip uit twee driehoekige kant stukken, hand houdt in deze stukken gesneden en vervolgens brengt hen gebruikend de zelfde broodje kartonnen methode gebruikt voor de onderkant en de achterkant stukken.
Nu is het raadzaam de bovenste stukken snijden. Herinner me *** aanpassen van de lengte van uw topstukken ter verantwoording voor de diepte van het karton dat u gebruikt zodat uw top kan zitten flush, alsook meer steun hebben van de zijden van het vak. Zodra u hebt uitgesneden beide boven u stukken kunnen ze aan elkaar worden gelijmd en bevestig ze met kartonnen scharnieren tot het de rest van uw box (zodat u kunt openen en plaatsen van circuits binnen).
Stap 3:
Gebouw van de schakelaars
Voor de omvang van dit project hebben we gekozen om te nemen 6 schakelaars die betrekking hebben op 6 verschillende motorische vaardigheden-snuifje, squeeze, draai, greep en duim duwen, één vinger punt en duwen, en statief snuifje en plaats. Het is onze hoop dat iedereen die op zoek om te bouwen van dit project ook zal met ideeën voor hun eigen wissels en kruisingen komen en de informatie over hoe te bouwen die switch aan onze schakelaar repository toevoegen.
Aangezien dit onze eerste te bouwen, hebben we nog een heleboel vragen over de beste manier om het koppelen van schakelaars en activeer de bluetooth-apparaat. We hebben foto's van de voorzijde en de rug van elke schakelaars gepost zodat kunt u een idee van hoe we elke switch aangepakt. Feedback aan hoe wij om het even welk van deze switch mechanismen kunnen beter zou zeer gewaardeerd worden!
Het laatste deel is solderen samen de EZ-Key Bluetooth keyboard emulator. Voor een echt uitgebreide handleiding over hoe dit onderdeel om samen te stellen, te bekijken gelieve de tutorial beschikbaar op de website van adafruit. Dit apparaat voorziet in de oprichting van maximaal 12 verschillende schakelopties. Voor dit project, in termen van het circuit en de programmering voor DAT APP we hebben alleen gebruikt pinnen 6 - 11 (toegewezen van de 1, 2, W, A, S en D sleutels).
Stap 4:
Hoe om muziek te spelen
-Download DAT APP uit de app store.
-Zodra u de app geïnstalleerd hebt, zorg ervoor u hebt bluetooth ingeschakeld op uw smartphone, vervolgens de stekker in uw MSMB.
-Dit zal de macht van de EZ-toets op dat moment zal zij in de schil van de modus. Ga naar de instellingen van uw Smartphone, ga dan naar het bluetooth-menu. U ziet een apparaat genaamd Adafruit EZ-Key, koppelen met dit apparaat. Wanneer je goed zijn gekoppeld uw telefoon zal zeggen aangesloten en het rode lampje van de EZ - Key zal hebben stopgezet knipperen die aangeeft dat het klaar voor uw input is. U kunt een knop om te testen. Als je zijn gekoppeld moet goed u dat een groene oppervlak gemonteerd LED verlicht op de EZ-sleutel telkens wanneer u op een knop.
-Zodra u zijn gekoppeld, opent u DAT APP en selecteert u nummers. ** Opmerking - alleen nummers opgeslagen op uw apparaat zal zitten kundig voor worden gespeeld. Als u probeert te synchroniseren nummers opgeslagen op de wolk zal het bevriezen app en u zal zijn voor herstarten uw telefoon.* *
-Zodra u nummers hebt geselecteerd, drukknoppen, luisteren naar muziek, leren, lachen, spelen!
Repository voor toevoeging van schakelopties en bouw feedback:
https://drive.Google.com/folderview?id=0Byy8LJ2Ug4SNUUlCZ1JFa2pRTUE&USP=sharing
Repository voor DAT App code:
https://github.com/nickplee/BeyonceInABox