Stap 6: G: verbanden van het gezicht
G: verbanden
-------------------
Nu dat de basisstructuur alles was er, we moeten alleen hem om omhoog te verpakken. Ik had een mooie schedel decoratie afbeelding waarmee echte stips doek in het, dat waren een mooi veroudering gele kleur en knip uit enkele van de beschikbare strips uit te werken met gevonden. Ik knip verschillende versies, en toen begon ze plakken in het volgen van de contouren van het lichaam. Om toe te voegen afwisseling, gebruikte ik de transformatiegereedschappen te laten een beetje dikker, langer, meer gebogen desgewenst te geven van het uiterlijk van meer bron samles dan ik eigenlijk had. Een beetje klonen eenmaal geplaatst toegevoegd nog meer variatie op elke strip.
Stappen:
(afbeelding 1: toevoegen sommige strips)
1. Knip stroken van sommige doek en het formaat en de hoek te passen de countours van het gezicht en lichaam. Proberen te maken kijken als een logisch patroon (zorgen te maken over de arcering later, maar waar er een natuurlijke hoogtepunt op zijn huid is ik geprobeerd te houden de stips in dat gebied op de lagen boven degene in de donkere partijen) Label de strips goed, u zult moeten ze terugvinden. Gewoon een shout out hier voor alle kunstenaars te onthouden van de namen van de spier groepen en botten in het lichaam... iets dat nuttig in de etikettering was. Bovenste voorste scheenbeen, is veel gemakkelijker dan "arm" als een beschrijving wanneer er 10 "arm" pleisters
2. Ik heb het gezicht eerste omdat het was de meest complexe. Ik had het doek tijdens deze fase ook uitgebreid, zodat ik kon slepen een kopie van het lichaam naar rechts zodat ik kon zien waar schaduw, aangezien het grootste deel zou worden bedekt met bandages allemaal hetzelfde kleur.
3. ik gedupliceerd alle de verbanden zoals ik de top versie van elk met dezelfde naam met "toner" op het einde ging etikettering en ze in het palet lagen gekoppeld zodat ze niet wandelen wanneer ik een verhuisde.
4. Ik stel alle kopieën van het "toner" van elke strip van de pleister aan "multiply" zodat deze donkerder.
5. verwijst naar de originele bron die ik hield in de regio van het zwarte gebied aan de rechterkant (niet afgebeeld op moment) mij selectief wissen de donkere gebieden, gemaakt door de toner laag (maskeren helpt hier als je dat doen kunt, dus het is veranderlijk) voor het arceren van de verbanden waar ze waren licht en donker. Op een paar die ik heb gemaakt een tweede "lichte toner" dubbele laag ingesteld op "screen" te maken van enkele hoogtepunten en selectief gewist waar het leek gelijk om en om arceren.
6. verdere complicatie die ik nodig had een laag "schaduw" onder elke pleister, dus ik een nieuwe lege laag onder elke strook van grijze bandage maakte instellen en het geëtiketteerd met dezelfde naam maar met "shadow" als het achtervoegsel en stel de overvloeimodus te vermenigvuldigen. (Het is een heleboel lagen, maar het is niet moeilijk, gewoon vervelend zijn, zoals het tellen van centen) Als u een koppeling en kleur alle laagsets, kun je alles georganiseerd niet zo slecht, vooral als je weet van uw anatomie. (Moet u enkele prikkel, bij uw volgende feest, maken het spel zoals twister met een vrijwilliger als het "board". De spinner pakt een willekeurige deel en als je het verkeerd op de vrijwilliger, u van huis bent... afhankelijk van de lijst van onderdelen gemaakt dit kan leuk voor alle leeftijden :))
7. op elke laag van de schaduw ik nam een zachte borstel en trok in sommige ruwe schaduw langs alle van de randen van de verbanden als nodig is, volgt de contouren van degene hieronder en wissen en vlekken waar nodig zodat het lijkt echt.
8. Wanneer ik dat ik was blij met de pleisters van het gezicht wist, klaar Ik ben uit de ogen. Ik gewist van de toppen van de edelstenen aan de inzet van hen onder de wenkbrauwen en toegevoegd een paar lage dekking schaduw penseelstreken langs de toppen te zinken ogen in nog meer.
9. om echt de ogen pop, voegde ik een geel stoke langs het deksel van de onderkant van elk van beide ogen zodat het lijkt alsof de edelstenen werden gloeiende, en weerkaatst op de huid van de deksel.