Stap 7: Aanvallen en verdedigen van voorbeeld
Speler 1 speler 2-aanvallen. Speler 2 heeft een auto in het spel (cover waarde 5).Speler 1 voegt de waarde van zijn hoogste kaart op zijn aflegstapel (een kaart verplaatsen - kosten 0), om zijn tegenstanders (een M-16-kosten 8). het totaal is groter dan 5, zodat het schot mist van de auto, en speler 2 raakt. Speler 2 teruggooi nu de auto kaart.
Speler 1 voegt de kracht van zijn standaard wapen afgedrukt op de kaart (een Beretta - power 2) van de persoonlijkheid aan de kosten van de bovenste kaart van zijn tegenstanders aflegstapel (het auto-kaart gewoon weggegooid - kosten 6). Totale schade is 8.
Speler 2 heeft een natuurlijke verdediging (gedrukt op zijn persoonlijkheid kaart) van 3. Hij draagt ook een lederen Trench Coat (defensie 1). Totaal is 4.
Speler 2 Neem dus een totaal van 4 punten van schade. Speler 2 moet ook zijn lederen Trench Coat, negeren aangezien er een gat in het!!
Als een speler heeft geen dekking kaart in het spel, dan, ommit stap twee in de reeks van de aanval en verdediging.
Oef!
Het lijkt misschien ingewikkeld, maar als u eenmaal het begrijpt, het is een zeer snelle spel monteur (en geen rollen dobbelstenen of andere ingewikkelde dingen)