Dit is mijn eerste Instructable, dus aarzel niet om te vragen, vragen, commentaar of wat dan ook. Ik ben een zeer OCD klant maar ik ben er ook zeker van zijn dat ik gebruikte dezelfde methoden gemakkelijk kunnen worden toegepast op wat je wilde doen. Vanwege de complexiteit van het kostuum, allermeest naar de afzonderlijke stappen gekund Instructables op zichzelf; maar ik heb geprobeerd te beknopt en duidelijk met de uitleg, zodat u mijn methoden op uw eigen projecten toepassen kunt.
Ik heb al kostuums voor ongeveer vijf jaar nu. Voor sommige krankzinnige reden, had ik al jonesing voor iets complex en uitdagend genoeg om mijn hersenen smelten uit mijn oren. Dus, ik eigenlijk ging zitten en probeerde te denken aan iets echt moeilijk die ik kon maken. Ten slotte vond gaan door een map met afbeeldingen, ik een ontwerp die ik eerder onmiddellijk na te kijken ontslagen was als een echte pijn omdat het had ten minste twee dingen die ik niet hoe wist te maken - armor en de horens van de reus.
Het teken in kwestie is Lord Mystic Orlouge vanaf het plein RPG SaGa grens. Het is een oudere game, van terug toen er nog een vrij grote kloof tussen concept artwork en de graphics in het spel. Als u games voor langer dan een paar jaar speelt al, herinneren u waarschijnlijk de milde teleurstelling wanneer een spel niet precies met de explosief fantasievolle hoes overeenkomen. In het spel is Orlouge een matig interessant beetje Super misvormde schurk. Tomomi Kobayashi's illustraties, schetst echter een veel rijkere beeld dan de praktische grenzen van het spel.
Het grote ding over thuiswerken illustraties is wat er gebeurt als u over de beperkingen ten aanzien van andere ontwerpen denkt.
A) Live-action, muziek, etc - al bestaat in werkelijkheid en daarom niet breken alle wetten van de fysica. (Iedere persoon die live-action kostuums heeft gedaan weet dat het vinden van de exacte dat iemand anders gebruikt is een enorme pijn, hoewel.)
B) animatie - wetten van de fysica van hier tot Doomsday kan breken, maar moet eenvoudig genoeg om te worden getrokken opnieuw zeggen 32 keer per seconde.
C) Comics - kan breken van wetten van de fysica en variëren van pagina naar pagina, maar nog steeds moet worden getrokken meerdere keren (op termijn).
D) illustraties (voor romans, covers, artbooks, enz) - slechts eenmaal worden gemaakt, Newton in zijn graf rollen kan maken, en hoeft niet zinvol om iedereen maar het (een) persoon tekenen.
Dus, natuurlijk, als u op zoek bent naar een gezond verstand-killer, illustraties zijn de weg te gaan. Bedankt, Kobayashi-san! ;)