Stap 9: Chunin examens: Forest of Death
Voor onze versie, zal de kinderen in hun team en zullen wij een reeks van één team vs team uitdagingen. Het winnende team van elke uitdaging neemt de tegenstander scroll(s). We spelen genoeg zodat teams elk ten minste 2 uitdagingen hebben.
Eerst moeten we de hemel en aarde wordt geschoven.
1. Haal wat papier. Gewoon papier werkt.
2. krijgen sommige karton en knip uit stukken die iets langer dan de breedte van het papier zijn. Over 8,75-9"
3. score het karton in kwartalen-in de lengte.
4. buig het karton gebruik van de merken score om een buis als vorm. Hete lijm eindigt om te blijven.
5. teken een cirkel op karton groot genoeg om te dekken van het uiteinde van de buis en een beetje verder uitstrekken. Knip genoeg cirkels ter dekking van elk uiteinde van elke buis die u aanbrengt.
6. lijm op een stukje papier beginnend met één zijde aan een buis. Toevoegen van lijm en rol van de buis op het papier totdat het papier volledig is gewikkeld rond de buis en gelijmd neer. Deze zijn niet gemaakt om te worden geopend.
6. lijm de cirkels op de uiteinden.
7. teken het symbool van de hemel op de helft en het symbool van de aarde op de rest.
8. verf de juiste gebieden zwart op elke scroll.
SPELLETJES
Ik maakte kaarten te houden op mij tijdens de partij en haalde een willekeurige kaart voor elke uitdaging. De spellen die ik koos zijn:
Chopstick Pick:
stak verschillende klein speelgoed en snoepjes. Geef elke speler een aantal chop sticks. Op gaan halen de spelers zoveel objecten als ze met de chop-sticks kunnen en leg ze in een kom. Het team met de meeste punten wint.
Ruimtewandeling:
Geef elk team 2 of 3 grote stukken karton (groot genoeg voor 2 personen om op te staan). Een start- en finishlijn vast. De teams moeten steken het gebied met behulp van het karton. Ze kunnen niet de grond raken. Als een stuk karton op elk gewenst moment zonder dat iemand aan te raken verlaten is, het drijft af in de ruimte en ze moeten werken met wat ze hebben verlaten. Als iemand de grond raakt, of ze tot één stuk karton zijn, ze opnieuw beginnen. Eerste ploeg tot finish wint.
Hula Hoop estafette:
Hebben de teams staan tegenover elkaar. Elk team staat naast elkaar en houdt handen. De eerste persoon in de lijn krijgt een hoelahoep. Op gaan, moeten de teams de hoelahoep langs de lijn zonder te breken in handen krijgen. Dit wordt gedaan door de hoepel boven je hoofd, je gehouden handen tot lagere de hoepel en doorlopen het verlagen. Vervolgens tillen uw handen tot daling van de hoepel over de volgende persoon. De eerste ploeg die de hoepel aan het einde krijgen en zet deze neer op de grond wint.
Kruipers en Slammers:
Elk team staat tegenover elkaar over een tafel. Geef een team een munt, centen werken het beste. Dat teams huddles van rug naar de tegenstander en geeft de cent aan één persoon die het in een van hun handen zet. Vervolgens alle spelers op dat team vuisten maken en draai aan het gezicht van de tabel. Ze houden hun armen zweven over de tafel. Het andere team kiest een leider. De partijleider noemt creepers of Slammers. Voor kruipers zet het team met de munt hun vuisten op tafel en langzaam kruipt hun vingers uit tot hun handen plat leggen. Voor Slammers slam het team met de munt alle hun handen naar beneden op de tafel zodat hun handen open en plat op de tafel. Het aanroepende team heeft om te proberen om erachter te komen welke kant de munt heeft. De leider wijst op een hand en zegt: Ja, de munt is er of niet, de munt is er niet. Als leider nee zegt, is de hand wees op de tabel getild. Dit gaat zo door totdat de munt is gevonden. Als de leider correct geïdentificeerd waar de munt is, krijgt hun team de munt voor de volgende ronde. Als de leider mislukt, blijft het team van de munt de munt voor de volgende ronde. Speel de beste 2 3 of 3 van 5.
Number Order:
Krijgen een stuk papier voor elke persoon, dus u 6 voor 2 teams van de 3-man moet. Het schrijven van een groot aantal 1 op twee papers, 2 op 2 en 3 op twee. Geef een reeks getallen 1-3 voor elk team. Elk lid heeft één nummer geconfronteerd met uit. Nu bellen uit een getal van drie cijfers met behulp van de cijfers 1-3 of maximaal het aantal geschreven op papier. De teams moeten zelf om dat aantal regelen. Eerste team te doen wint een punt. Speel de beste 3 van 5.
Dragon staarten:
Krijgen twee stukjes papier en rollen of vouwen elk van hen hen lange manieren om te maken een lange, dunne rechthoek. Hebben de teams line-up achter andere geconfronteerd met de tegenstander. De spelers zetten hun handen op de schouders van de persoon tegenover hen. De speler aan het eind moet een achterzak. Zet de gevouwen papier in de zak zodat het steekt als een staart. Dit zijn nu de draken, de eerste persoon is het hoofd en de draak leidt. Elke draak probeert te krijgen van de andere dragon's tail terwijl de bescherming van hun eigen staart. Alleen het hoofd kunnen grijpen de staart. Als een draak breekt, iemand van de persoon tegenover hen, laten we gaan dat team verliest. Het hoofd moet verplaatsen in een tempo dat de rest van het lichaam bijbenen kan om te voorkomen breken. Speel de beste 2 van 3.
Reuzen, Wizards en Elfen:
Dit spel is als rots, papier schaar. De reus is rock, wizard is schaar, Elven zijn papier, dus reuze beats Wizards, Wizards verslaan Elfen en Elfen verslaan reuzen. De borden voor elke zijn: reuzen: hoog met handen in de lucht, Wizards staan: stand met gebogen knieën en handen uit vooraan als het gieten van een spreuk, Elfen: squat neer en zet uw wijsvinger omhoog aan de zijkanten van je hoofd zoals oren. Stellen om te spelen, een speelruimte met een middenlijn en een base aan elk uiteinde. Zette een team aan elke kant. Elk team verleent en besluit wat te zijn. Het hele team moet het zelfde ding. Beide teams komen dan tot het centrum tegenover elkaar. Op de telling van 3 geven beide ploegen hun borden. Het winnende team jaagt het verliezende team over hun kant terug naar hun basis een label zo veel mogelijk. Al degenen die gelabeld alvorens basis join het andere team. Blijven spelen tot één kant alle spelers krijgt.
Team Cup Stack:
Dit is een uitdaging beker stapelen met een twist. Eerst krijgen een elastiekje voor elk team en elke band 3 snaren stropdas zelfs tussenpozen. Elk team krijgt een van deze constructies te gebruiken om een stapel 3 cup. Ze kunnen niet aanraken met hun handen van de cups. Voor het gebruik van de contraptie, krijgt elke speler een tekenreeks. Als ze samen werken, kunnen ze trekken op hetzelfde moment te rekken van de band om te passen over een kopje en ontspannen van de band om de greep van de cup om te tillen en te verplaatsen. Het harde deel is de cup op de bovenkant krijgen als je goed samen te werken om het trekken van de band gelijkmatig om de cup om te blijven. Eerste team om te bouwen van een stapel wint.
Uit mijn tuin:
Totstandbrenging van een ruimte van spelen met een middenlijn. Één team aan elke kant. Diverse ballen of zitzakken of dergelijke op het spel zetten. Dit werkt het beste met voetbal als ballen. Op gaan, de teams rush naar de lijn en schoppen of werpen van de ballen van het andere team aan. Teams kunnen niet de grens overschrijden. Voor een vast bedrag tijd spelen. Beide ploegen rush naar continu gooien of de ballen naar de andere ploeg kant schoppen. Wanneer tijd wordt aangeroepen, wint het team met het minst aantal ballen aan hun kant.
Driehoek Tag:
Alle 3 leden van een team staan in een driehoek en houd elkaars onderarmen te maken van een veilige driehoek. Kies één persoon het doelwit. Krijg één persoon van het andere team om de tagger. Op gaan probeert de muzikale te raken van het doel, terwijl de driehoek-teams draait en verhoogt en verlaagt hun armen te blokkeren de tagger. Stel de timer in te zien hoe lang duurt de tagger slagen dan overschakelen van teams en herhaal. De ploeg met de snelste tijd wint.
Noodle Tag / Dragon Noodle:
Krijgen sommige zwembad noedels en snijd ze doormidden te maken 2 kortere noedels. Vast een speelplaats, een grote cirkel. De lijnen van het station van teams op de grens van het afspeelgebied zelfs tussenpozen. Een noodle geven de eerste speler van elke regel. Alle spelers met noedels Voer van het afspeelgebied en probeer om te taggen van andere spelers in de benen. Treft slechts in de telling van de benen. Wanneer een speler krijgt gelabeld, geeft hij of zij u de noodle naar de volgende speler in lijn. Dit is meestal een vrij stromende continuois spel. Om te spelen te halen een winnaar, hebben alle spelers tegelijkertijd invoeren en werken samen om te beschermen en aan te vallen. Laatste team staande wint.
Estafette:
Typische estafette. Gebruik een scroll als een stokje en instellen van een cursus. Heb één speler starten en lopen naar de volgende en doorgeven van de scroll, die tot de laatste loopt geschiedde die loopt naar de finish.
Het team met de meeste rollen aan het einde wint de uitdaging van het Forest van de dood.
Opmerking: We niet spelen alle van de spellen. Ook speelden we twee wedstrijden met rollen op de regel voordat we sloot geraken van de rollen en enkel voor pret gespeeld met de rest van de tijd. Dit is omdat, ik koos voor deze spelen voor 3e klassers, maar ik had sommige 3, 4 en 5 jarigen die zou kunnen te begrijpen sommige van de spellen.