Stap 2: Ninja Training
We moeten 5 opleidingsactiviteiten, gevolgd door een afsluitend examen.
1. web verkenning:
String garen of dergelijke heen en weer over een gebied om een web te maken. Het zou het beste zijn dat meerdere lagen van web muren. De kinderen kruipen en klimmen door te proberen niet te raken van het garen. Ik gebruikte een bar klimmen ding op ons park om het web te maken.
Een test van behendigheid.
2. hoe laat is het de heer wolf:
Dit spel is eenvoudig te spelen. Stellen van een lijn een of andere manier, graag met tape of getrokken in het vuil of gekenmerkt met kegels. Alle kinderen staan op de regel. Één persoon is de wolf die staat op een afstand van de kinderen. De kinderen vragen "hoe laat is het de heer wolf?" en de antwoorden van de wolf met een nummer 1 tot en met 12, Ex: 4 uur. De kinderen nemen dat vele stappen vooruit en dan weer vragen. Dit gaat zo door totdat de wolf "lunch time!" in plaats van een nummer antwoorden. Op dat moment, de kinderen alle lopen terug naar de lijn en de wolf probeert te tag hen voordat ze er komen.
Een test van reflexen.
3. verstoppertje:
Gewoon basic verstoppertje. Verbergen van de kinderen, volwassenen jagen. Geen codering en geen basen. Een test voor stealth.
4. bestuur breken.
Krijg een paar cheapo schuim kern planken op de boom van de dollar. Snij ze omhoog te maken van de verschillende planken. Ik was in staat om ongeveer 40 van 3 of 4 planken. Deze platen zijn schuim met een papier steunen aan beide zijden. Met het papier tapijtruggen de kinderen niet gemakkelijk breken them,(tested), maar als u het papier aan beide zijden afschilferen, is het gemakkelijk gebroken. Gebruik deze te laten de kinderen karate hakken of kick. De kinderen vonden dit een! We hadden genoeg voor elk kind aan karate chop, kick, Kopstoot, en punch van een board.
Een test van kracht.
5. hula Hoop Chase:
Koop een hoelahoep of twee. Hebben de kinderen lijn omhoog achter je met een stuk van de open ruimte voor je. De hoepel te gooien zodat hij rolt weg en de kinderen, een tegelijk, moeten jagen naar beneden en het terug te brengen. Hebt u 2 hoepels, kunt u krijgen via de kinderen sneller en ze tegen elkaar kunnen racen of kunt u 2 hoepels gooien voor elk kind voor een grotere uitdaging. To kan het moeilijker worden, u kunt laten hebben proberen te duiken via de hoepel voordat zij het brengen kunnen terug.
Een test van de snelheid
AFSLUITEND EXAMEN
In de show was het afsluitend examen voor het uitvoeren van de kloon-jutsu. Voor ons, zijn te vinden van het origineel in alle klonen.
Alle kinderen vormen een cirkel met een kind in het midden. Kies een kind in de cirkel als het origineel en alle anderen zijn hun klonen. De klonen moeten doen wat de oorspronkelijke doet. De jongen in het midden heeft te identificeren van het origineel door de acties te observeren en proberen te vertellen die gaat eerst. Laat elk kind een beurt.