Stap 3: Stap 3: Circuit
Nu voor het ingewikkelde deel (blijven sterk mijn vriend):
Voor een universele GND: Sluit een draad in de negatieve kant van het breadboard aan GND in de Arduino. (Nota: het maakt niet uit als uvoor een universele 5v: een draad in de positieve kant van het breadboard verbinden met 5v in de ArduinoBluetooth Module voor Arduino: hechten TX, RX, RX TX, de GND aan GND breadboard, VCC tot 3vServo aan Arduino: geel/oranje naar pin-uitvoer (ik koos pin 10), rode naar 5v breadboard , zwart met GND breadboardLED's voor Arduino: niet gebogen zijde met GND breadboard, gebogen kant aan één kant van een weerstand
- De andere kant van de weerstand dient te worden verbonden om de output pinnen
Misc aan Motor Shield: Verbind elke kant van een motor met een output (uitgang) pin aan het schild. Voor de 6v accu, verbinden met de rode 12v van het schild en de zwart met GND van het schild. Motor Shield voor Arduino: de motor shield bevat vier input (IN) pinnen dat kunnen worden aangesloten op de pennen in de Arduino. OUT1 zal overeenkomen met IN1 enzovoort. Voor het circuit, ik aangesloten IN1, 2, 3 of 4 op de Arduino pinnen 9,8,7,6 (mijn werkelijke project eigenlijk doet de omgekeerde volgorde, maar het is aan uw keuze). Tot slot moet de GND draad in het schild worden aangesloten op de GND breadboard.
Om te helpen verklaren op het circuit setup, is er een universele GND en 5v pin die is aangesloten op het breadboard aangezien we hebben een heleboel materialen die wordt verbonden met GND en 5v. De servo, waar zijn kantelbare kop wordt gekoppeld, is ingesteld op pin 10, zodat de code zal verzoeken wanneer nodig. Voor de leds, merken hoe elke één is verbonden met een weerstand op het eerste (het gaat niet direct naar de Arduino pinnen). Dit is omdat we niet dat het licht willen aan burn-out dus de weerstand daar is te absorberen dan, in een aparte draad, hechten de Uno-bestuur. Voor de motor, wordt de accu 6v gebruikt voor het aandrijven van de wielen naast de Arduino. De Bluetooth-module is bedraad te ontvangen en verzenden van gegevens naar de controller (in ons geval, de laptop).