Stap 3: Secundaire Lift en "Elke tiende bal" controle
Om te kunnen werken, moest de ballen terug naar de top via een tweede lift van de keten worden gehesen. Aan de bovenkant knipt een typische rocker padscheidingsteken plaatsvervangers ballen tussen een pad naar de schakelaar van de Infinity (gemaakt door de Sorunome) en een daling van de terugkeer van de bal. Vanwege deze rocker switch kon ik halveren van de machine lengte aangezien de Infinity schakelen worden slechts half zo lang moest (omdat nu vijf ballen omzeild het geheel, zo slechts vijf "slots" zou krijgen me tot tien).
Wanneer de eerste vier Infinity schakelen ballen de schakeloptie invoert, drop ze gewoon-down op korte paden leiden naar de bal terug track. Maar de vijfde bal (echt de tiende bal als gevolg van het bovenstaande) druppels door het gat van een band op de tweede score teller, dus tellen uit elke tiende hit door te tellen elke bal die doorloopt!
Alle ballen uiteindelijk terug op de primaire lift aan het einde van hun punten.