Stap 6: Wat u kunt doen met dit Project
Hoewel er bugs in ons project zitten, zijn de meerderheid van de componenten functionele op hun eigen. De verhuizing eindige toestandsmachine kan bijvoorbeeld gemakkelijk worden gemaakt om te bewegen, links en rechts als u niet hoeft te druk op beide knoppen tegelijk. Zelfs als je dat doet, de bug is geen spel-breken. De meeste onderdelen van dit project kunnen worden aangepast en gebruikt voor andere projecten. De eindige toestandsmachine van beweging kan worden gebruikt voor het verplaatsen in andere spellen, de decoder kaart botsing detectie onderdelen kunnen worden gebruikt om te bladeren door elke kaart opgeslagen in ROM en controleren op kruispunten en de tellers en adders zal altijd in staat zijn te tellen en rekenen in elk project te doen.
Bent u aarzelen om dit project te doen, want het is niet volledig functioneel, wees niet. Dit project hielp ons leren over VHDL en het zuiveren proces dat game-ontwikkelaars doorlopen, en het was spannend om de eerste stap naar het opbouwen van onze eigen spel. Ons project werkt mogelijk niet volledig, maar biedt bouwstenen voor de volgende zelfs beter te zijn.