Stap 10: Geleid Controller(LEDdriver.vhd)
De LED controller is het onderdeel van de sleutel voor de user-interface tussen het spel en de speler. Wordt weergegeven wanneer de mollen zijn klaar om te worden geschift en ze ontsnappen. Zonder dit onderdeel, zou er geen manier om het spel te spelen.
Vergeet niet het succes-signaal in de vorige stappen? Het zal is erg belangrijk in deze stap en het belangrijkste signaal dat bepalen zal of de LED's moeten bijwerken
De LED controller neemt de ingangen van de reset, 8 succes signalen (1 voor elk signaal adder in de vorige stap), klok en LEDsOn (ontleend aan de LFSR en geeft de volgende status LEDs moeten worden). De uitgangen zijn LEDs (dit feeds in de hit of een miss-module) en een signaal van de update voor de LFSR. De LED controller neemt deze ingangen worden ze gebruikt om te bepalen wanneer de LED's op of uit te schakelen. Dit wordt gedaan door het succes signaal met de bijbehorende LED-staat individueel te vergelijken. Als succes hoog is en de LED staat hoog, is dan zal de LED te tonen van de speler dat het molletje heeft al doodop uitzetten. Als alle succes signalen hoog zijn, in de dan zal de uitgang van een hoge update signaal naar de LFSR en krijgt een nieuwe reeks van LEDs in te schakelen, en dit proces opnieuw zal worden opgestart.
In summar, wij controleren van de huidige staten LEDs en succes signalen, zet LEDs in- of uitschakelen en herhaal.