Stap 7: De installatie van de Hardware
Hier hebben we het instellen van de hardware voor het spel.
1) de LED uitgangssignalen zijn toegewezen aan de Nexys 3 Pmod verbindingslijnen met behulp van vhdl (ucf bestand opgenomen) (de zwarte dozen met 2 x 6 vrouwelijke aansluitingen).
2) jumper draden sluit de uitgangen van de Pmod aan de positieve leiding van de bijbehorende LED's met behulp van een breadboard. (Zie het telpatroon voor verduidelijking).
3) jumper draden verbinden de negatieve leads voor de LEDs met een gemeenschappelijk knooppunt. Een jumper wire verbindt dit knooppunt op een pmod grond poort, effectief aarding alle negatieve leads voor de LEDs. (Zie het telpatroon voor verduidelijking).
4) de primaire muisknop (button1) input signaal wordt toegewezen aan de knop C4 op het Nexys 3-bord (deze links knop, de 9 o ' klok knop, de Raad van bestuur heeft ook labelen). De secundaire knop (button2) input signaal wordt toegewezen aan de knop D9 (dit is de juiste knop, de knop 3 uur). (Zie het telpatroon voor verduidelijking).
5) TIP: Gebruik de gekleurde jumper draden voor visuele aantrekkingskracht en hardware oplossen van problemen gemakkelijker te maken. Het is veel gemakkelijker om te zien waar elke draad gaat met behulp van het kleurenpatroon. (Zie het telpatroon voor verduidelijking).
Dit is een schema voor alle verbindingen vereist. Zie "Pmod Bank Diagram" om opheldering over de juiste aansluitingen van de Pmod Bank.