Stap 3: De Code
In het volgende voorbeeld is een frivool spel waarin de PRX genereert een willekeurig getal en de knooppunten probeer te raden het nummer. Het echte doel is om aan te tonen van het netwerk in actie.
Terwijl ik denk dat Codebender is fantastisch, kopieer A.u.b. de code uit Codebender omdat de RF24.h bibliotheek in Codebender lijkt een oudere versie.
Eerste, de code voor de primaire ontvanger van PRX (hub)
https://codebender.CC/sketch:277125
En nu de code voor de PTX primaire zenders (knooppunten)
https://codebender.CC/sketch:277131
De verklaring van de #define WHICH_NODE moet worden aangepast voor elk knooppunt. Anders, de code is hetzelfde.
Wanneer uitgevoerd, stel ik voor eerst het aandrijven van de PRX en de seriƫle monitor voor het starten. Anders misschien mis je de actie!
GENIET VAN! En gelieve te commentaar op geen enkele manier waarop dit Instructable kan worden verbeterd.