Stap 2: programmeren glovepie
Muis beheerscript door marinos35
bestandsnaam: miiseSNC.pie
Versie BETA2
http://WiiMoveU.GooglePages.com
Verbergen/weergeven GlovePIE venster door te dubbelklikken op de Home-knop
Als var.run == FALSE dan
var.run = TRUE
HidePie
var.Hidden = TRUE
endif
Als ((DoubleClicked(Wiimote.Home) en Wiimote.HasClassic == FALSE) of DoubleClicked(Home) of DoubleClicked(Wiimote.Classic.Home)) en var.hidden dan
ShowPie
var.Hidden = FALSE
elseif ((DoubleClicked(Wiimote.Home) en Wiimote.HasClassic == FALSE) of DoubleClicked(Home) of DoubleClicked(Wiimote.Classic.Home)) en var.hidden == FALSE dan
HidePie
var.Hidden = TRUE
endif
Home-knop en de knoppen uitschakelt. Functie vergelijkbaar met de Lock-toets
var.Home = SingleClicked(Wiimote.Home)
Als var.home en var.on dan
var.on = FALSE
elseif var.home en var.on = FALSE then
var.on = TRUE
endif
Toetsen voor de Wiimote
Als var.on dan
Mouse.x = (2 - Wiimote.dot1x / 1023 - Wiimote.dot2x / 1023) / 2
Mouse.y = (Wiimote.dot1y / 1023 + Wiimote.dot2y / 1023) / 2
endif
Mouse.LeftButton = Wiimote.A
Mouse.RightButton = Wiimote.B
Omhoog = Wiimote.Up
Omlaag = Wiimote.Down
Links = Wiimote.Left
Rechts = Wiimote.Right
Toetsen voor Nunchuk
var.joyfix = 5 / 100
Mouse.LeftButton = Wiimote.Nunchuk.CButton / / C = linker muisklik
Mouse.RightButton = Wiimote.Nunchuk.ZButton / / Z = rechtermuisknop Klik
Als (Wiimote.Nunchuk.JoyX > var.joyfix of Wiimote.Nunchuk.JoyX <-var.joyfix) dan mouse.x = mouse.x + Wiimote.Nunchuk.JoyX/50 / / {analoge wordt gebruikt
Als (Wiimote.Nunchuk.JoyY > var.joyfix of Wiimote.Nunchuk.JoyY <-var.joyfix) dan mouse.y = mouse.y + Wiimote.Nunchuk.JoyY/50 / / voor bewegingen van de muis}
Toetsen voor het klassieke Controller
Mouse.RightButton = Wiimote.Classic.ZL / / ZL = rechtermuisknop Klik
Mouse.LeftButton = Wiimote.Classic.L / / L = linker muisklik
Als (Wiimote.Classic.Joy1X > var.joyfix of Wiimote.Classic.Joy1X <-var.joyfix) dan mouse.x = mouse.x + Wiimote.Classic.Joy1X/50 / / {linker analoge wordt gebruikt
Als (Wiimote.Classic.Joy1Y > var.joyfix of Wiimote.Classic.Joy1Y <-var.joyfix) dan mouse.y = mouse.y + Wiimote.Classic.Joy1Y/50 / / voor bewegingen van de muis}