Stap 5: Fabriceren het Control Panel
Hier is het vlezige deel, de control panel dat de joystick, de knoppen en het compartiment bevat.
Eerst, heb ik gemaakt een groot sjabloon voor de onderste helft van de werkmap. Ik overgedragen en snijd de sjabloon van een blad van 1/8" ABS. Volgende plaatste ik alle onderdelen om te zoeken naar alle de beste positie voor alles. De resterende ruimte dicteerde de grootte van het opbergvak.
Ik ontwierp de opbergdoos van het compartiment te houden van de vreugde stok en power cord. Met behulp van deze dimensies, ik een vijf zijdige doos gefabriceerd. De hoogte van het vak werd bepaald door zowel de diameter van de vreugde stick bal en de diepte van de bodem van de werkmap. De onderkant van de werkmap heeft een aantal flex of geven dus ik wilde in het ontwerp voor dit toestaan.
De opbergdoos is gebouwd met ABS oplosmiddel, dat gewoon aceton is. Aceton werd gebruikt voor het koppelen van het vak naar het control panel. Ik heb toegevoegd in de hoek magneten te houden garen met gesloten deksel. Het deksel werd gemaakt door de zelfde blad polystyreen gebruikt op de voorplaat van de monitor. Driehoekige metaal gereconstrueerd waren gelijmd aan de binnenkant van het deksel die overeenkomt met de locatie van de magneten. Een tweede laag van polystyreen en 1/8" Kanta werd toegevoegd bovenop de deksel stijfheid geven. Een vinger gat is geboord en gevormd als een joystick. Ten slotte, ik ontwierp een scharnier in Autodesk 123D en 3D drukte ze in ABS en gelijmd hen in de plaats.
Ik heb ook ontworpen en 3D afgedrukt: spreker deksels, luidspreker montage base, knop rand en montage van de grondslagen voor de printplaten. Vreugde stick en knop gaten zijn geboord en alle 3D montage basissen waren vastgelijmd aan de control board.
Ik gebruikte 9/16" aluminium hoek rond de omtrek van de bodem van de werkmap te koppelen van het Configuratiescherm. Schroeven van de machine aangesloten alles samen. De hoek van de achterste aluminium moest worden verdubbeld op de achterzijde ter compensatie van de extra stress veroorzaakt door de monitor kabel harnas. Het klink gebied rond de voorste hoeken van de werkmap moest worden bijgesneden met een Dremel gereedschap, zodat het Configuratiescherm plat kan leggen. Omdat dit klink gebied werd blootgesteld vervaardigde ik een breedte lange-L vormige cover door het polystyreen blad. Dit gedekt werd verbonden met 3D blokken met vastgelegde noten afgedrukt. Deze blokken waren vastgelijmd aan de control board.
Alle elektronica werden bekabeld. Ik gebruikte spade connectoren op de knoppen en JST type aansluitingen voor de USB-arcade controller boord. Het vermogen van de levering werd opgesplitst om de feed van het LCD-bord voor bestuurder en de Adafruit 12V naar 5V DC/DC power converter bestuur. Het Mausberry circuit bord was aangesloten op de Raspberry Pi met een Adafruit micro usb vrouwelijke breakout board en mannelijke connector. De Raspberry Pi was aangesloten op de aan het LCD-bord van de chauffeur via korte HDMI-kabel. De luidsprekers werden aangesloten op de audio uit het LCD-stuurprogramma bord. De USB-arcade controller boord was verbonden aan de joystick, de knoppen en de Raspberry Pi. De schakelaar was aangesloten op het Mausberry-bord en ook werd aangedreven door de uitvoer van het conversieprogramma van Adafruit DC/DC (dit bevoegdheden de rode LED in de switch). Ik vervaardigde een perf board voor dit circuit break-out en gelijmd het net boven de / uit-schakelaar. Het LCD-stuurprogramma bord was dan aangesloten op de drie kabelbomen afkomstig van de monitor.