Stap 3: programmeren
Programmeren met Arduino Uno (of andere Arduino):
_Download Arduino IDE http://arduino.cc/en/Main/Software;
_Go te bestand > voorbeelden > ArduinoISP en upload deze schets op je Arduino board;
_Download Attiny steunen hier https://github.com/damellis/attiny/archive/master.zip;
_Unzip de attiny master.zip bestand. Een "attiny-master"-map die een map "attiny bevat" moet bevatten.
Zoek uw Arduino schetsboek map (u vindt de locatie in het voorkeursdialoogvenster in de Arduino software)
Maak een nieuwe submap genaamd "hardware" in de map van het schetsboek, als het niet reeds bestaat.
Kopieer de "attiny" (niet de map attiny-master) van het uitgepakte ATtiny-master.zip naar de map "hardware". U moet eindigen met de mapstructuur zoals documenten > Arduino > hardware > attiny dat bevat het bestand boards.txt en een andere map genaamd varianten. Herstart de Arduino-ontwikkelomgeving. U moeten zien ATtiny vermeldingen in de Tools > Board;
_Download en open leidde Ladder spel schetsen;
_In tools > Board Kies Attiny85 (interne 1 MHz klok);
_Select tools > programmeur > Arduino als ISP;
_Connect de Attiny85 op de Arduino bord zoals in de afbeelding;
_Now u kunt het uploaden van de schets;
U zult waarschijnlijk het volgende bericht krijgen, maar maak je geen zorgen, de upload moet hoe dan ook hebben gewerkt:
avrdude: Geef PAGEL en BS2 signalen in het configuratiebestand voor deel ATtiny85
avrdude: Geef PAGEL en BS2 signalen in het configuratiebestand voor deel ATtiny85
Na een paar pogingen moet u de winnende animatie