Stap 5: 3d Modeling: opbouw van de lantaarn schaduw.
Aangezien mijn ontwerp met de ronde vorm van het licht gaat en ik 4 'voeten' of 'benen wilde', verwijderd ik heb meer delen van het object maken van 1/4 stukken. Dus wanneer ik een symmetrie modifier op de top van dat object toevoegt, het bijna een 360 graden ronde vorm maken zou. Vervolgens met de rechtermuisknop op symmetrie en alles samenvouwen. In mijn voorbeeld lijken er hiaten. Geen zorgen, u kunt invullen die!
Met het object is geselecteerd, gaat u naar bewerkbare Poly, selecteer omtrek. Selecteer twee tegenover elkaar liggende kanten zoals in mijn voorbeeld afbeelding. Onder bewerken grenzen, selecteer Bridge en Ok. U kunt de parameters wijzigen als u wilt, maar meestal de standaard volstaat voor een snelle overbrugging van de aangrenzende oppervlakken.
Uw model bekijkt in de weergave van de vooruitzichten, moet je iets in mijn voorbeeld. Een basis behuizing (soort) dat het licht kon houden.
Vervolgens kunt u de vorm van de schaduw lantaarn extruderen. Ik deed dit door het selecteren van de gezichten op boven en onder Bewerken veelhoeken, diepte geselecteerd en ingesteld op de hoogte dat ik wilde.
Dit zou ook een goed moment om op te slaan (Ctrl + S). Opslaan vaak, weet je nooit wanneer u werkt in het het programma kan crashen!