Stap 3: Start met een cilinder
Denken over de beste manier om te beginnen - als je kijkt naar het ontwerp dat wij willen model, het is eigenlijk een uitgeholde-out cilinder met een afgeronde bodem rand. Dus laten we beginnen met een cilinder.
Kies "Cilinder" uit het menu "Create". Het eerste wat dat je hoeft te doen is kiezen een vliegtuig uw cilinder om op te starten. Om het even wat u in de 3D-ruimte van Fusion moet een uitgangspunt ergens in de ruimte. Kies de "Onderkant" vliegtuig (x-y vlak). Nu zult u moeten om een cirkel te tekenen. Klik eenmaal op de herkomst en loslaten. Tekenen van uw muis weg van de oorsprong om te zien een cirkel vormen. Typ in een specifieke dimensie van 9 in en klik op "OK". Zelfs als uw document standaard display mm, Fusion nog herkent "in" en zet de eenheid voor u. U kan zelfs type in iets als "1 in + 3 mm" en het zou die waarde voor u berekenen.
Merk op dat zodra u klikt op "Oke" een "Bodies" map wordt weergegeven in het nieuwe onderdeel in uw browser (waarschijnlijk wel "body1" genoemd). Houd enkel in mening dat deze cilinder lichaam in wezen een "stukje" van de component is (dat is in wezen een "deel" van de plenaire vergadering).