Stap 2: Het toevoegen van een cilinder
Het maken van een zaklamp, dien je eerst een basis cilinder. Hebt u nog een kubus in het uw scherm, is hier hoe u het kunt verwijderen:
1. type 'A' om alle objecten te selecteren. Als u op het drukt meer dan eens u het zien zult knevel tussen ingeschakeld en uitgeschakeld. Als de omtrek van de kubus wordt weergegeven in oranje, wordt het geselecteerd.
2. Typ 'X' voor het verwijderen, en klik op 'Verwijderen' om deze actie te bevestigen.
Nu moet u het maken van een cilinder. Typ 'Shift + A' als een object wilt toevoegen, en een lijst zal opduiken. voel je vrij om te bladeren door de soorten objecten, maar die wij willen is onder 'Mesh'
Beweeg uw muis over 'Mesh' om uw opties te bekijken. U zult zien dat 'Cube' er ook is, moet u per ongeluk verwijdert de startende kubus en de noodzaak om één te gebruiken. Klik op 'Cilinder'