Stap 6: Beginnen te bewerken van de zaklamp
Nu, als u uw zaklamp afgedrukt zoals het nu is, zou u een solide cilinder afdrukken. Niet alleen zou dit een verspilling van de afdruktijd en kunststof, zou het niet een zeer goede zaklamp lichaam maken. Dus, we willen dat u onze zaklamp, hol het uit te veranderen van de vorm te bewerken. om dit te doen, moet u eerst worden in de bewerkingsmodus. U kunt de druk op de Tab-toets te doen dit, naar beneden onder de weergave waar het zegt 'Object Mode' en tikken voort welk. Een drop-down menu krijgt u sommige opties, en klikt u op 'Edit Mode'
Nu, moet u afzonderlijke punten verschijnen op de cilinder zien. Om deze punten gemakkelijker te selecteren, moet u twee dingen doen.
Ga eerst in orthografische weergavemodus. U kunt dit doen door ofwel te drukken '5' op het aantalstootkussen of door te klikken op 'Bekijk' en klikt u vervolgens op ' weergave Persp/Ortho ' die hetzelfde zal doen.
Een van die manieren opnieuw zal schakelen terug in perspectief modus, waardoor het makkelijker om te visualiseren van het object in het echte leven maar moeilijker te delen van het object selecteren in de bewerkingsmodus. Beide zijn noodzakelijk om te gebruiken in de Blender, zoals ze elk hun doeleinden hebben. Op elk gewenst moment, twijfelt u over welke van deze modi bent u in, kunt u zeker bij de bovenkant verlaten van het venster weergave, waar Blender zal u vertellen.
Als je kijkt onder de ' Persp/Ortho View' optie in het menu 'Weergave', of als u experimenteren met andere nummers op het aantalstootkussen, vindt u ten slotte dat kunt u de weergave naar een bepaalde hoek.
De kijkhoek zodat u de cilinder als een horizontale rechthoek zien kan wijzigen Dit is 'Links' of 'Rechts' op de mijne, maar het hangt af op welke as u de cilinder gedraaid naar beneden door eerder, X of Y.