Stap 2: Get Ahead (het krijgen?)
Ik heb een hoofd, dus ik weet over de hoofden. Je hebt ook een hoofd (hoop ik) maar met het oog op dit Instructable, laten we gewoon doen alsof je niet weet over de hoofden. Oke? Oke.
In de eerste plaats moeten we beseffen dat hoofden in grenzeloze andere vormen komen. Ik kan alleen zo veel in deze beperkingen qua tijd en ruimte en al die jazz, maar tegen de tijd dat we klaar bent, krijg je het idee op hoe te werken en herwerken van basisvormen aanpassen aan uw specifieke wensen voor je karakter.
Er zijn vier basisvormen van hoofden die ik heb ondervonden in mijn lange tijd een hoofd expert te worden. Ze zijn als volgt: rechthoek (en voor alles wat je anale Andrew/Annes daar, een vierkant is een rechthoek omdat alles wat een 'rechthoek' met zich meebrengt is dat er een vierhoek--vier zijden--met vier rechte hoeken, EAT YOUR hart OUT vorm politie!) Cirkel, de ovaal, en ten slotte driehoek.
Er zijn ook subsecties van deze vier categorieën, die u in de bijgevoegde foto's zien kunt. Een cirkel, door aard, niet worden gewijzigd of het is niet langer een cirkel, zodat er geen variaties van die ene uiteraard. De ovaal is een beetje meer flexibel en als ik zeg dat, ik bedoel dat u annuleerteken zwenking op zijwaarts. That's about it. Als u het buigen wordt een blob, niet meer een ovaal. De rechthoek aan de andere kant, is nog steeds een rechthoek als de wetten die ik hierboven vermeld, volgt dus er waarschijnlijk een miljoen variaties zijn. Ik heb ook drie fundamentele degenen die voortvloeien uit de generieke rechthoek: de Langwerpige rechthoek, de Dronken rechthoek, en tenslotte de omgekeerd dronken rechthoek. Deze zijn allemaal goed voor verschillende looks. Bijvoorbeeld, geeft de dronken rechthoek de indruk van een overhangende brow, wat inhoudt dat je karakter saai of ruw, als een Neanderthaler is. De rechthoekige kop zelf is goed voor tekens die zijn bedoeld om het loskomen zo sterk, waarschijnlijk vanwege de scherpe hoeken. Onthoud echter regels kunnen bijna altijd worden gemanipuleerd, er is geen regel-boek vertel je dat algemene Fancypants van het keizerlijke verzet geen hebben een zwakke, dribbelen kin en mollige wangen of kleine Jimmy met bretels, spelen YugiOh! niet hebben een kaak aanzienlijk scherper dan kaken Spielberg regisseert.
De driehoek kan ook worden getweaked naar uw wens, en zoals u van de foto zien kunt, er zijn twee varianten van de driehoek, de generieke, en het Omgekeerde driehoek. De driehoek is leuk om te spelen rond met, want het geeft het teken een interessante blik (misschien ze een vreemd, misschien is het een voorwaarde, kan ik niet beoordelen).
Al deze vormen en hun varianten kunnen worden gewijzigd, zoals ik al zei, er is geen regel boek. Sommige shapes zijn goed voor het overbrengen van een persoonlijkheid tekens dan anderen wel, bijvoorbeeld, een personage die onschuldige of onrijpe is wellicht een rond gezicht (zoals een kind), of een personage die sluwe of shifty is wellicht een driehoekig gezicht (zoals een VOS). Tekens met ovalen gezichten tonen soms hoogte en dunheid, dus misschien dat zou een goede keuze voor een tiener onhandig, had. Onthoud echter anatomie nog steeds van toepassing, ook als de losjes, cartoon tekens, dus probeer te houden van uw tekens hoofd in verhouding met hun lichaam, tenzij die ' s uw punt. Ja, ik zie u Bratz... en Rugrats.
Dus nu dat we hebben geleerd iets over het hoofd van de shapes, ik besloten heb dat de beste keuze voor mijn karakter vandaag het ovaal hoofd, een klassieke combinatie met de oval lichaam, zoals pindakaas en jam--is als de jam ook pindakaas, dus echt gewoon pindakaas en pindakaas. MAAR HEY, pindakaas is goed, dus ik zie niet het probleem hier.