Stap 3: Verfraaien van het gezicht
Hier ziet u een hippe weinig grafiek met enkele voorbeelden van neus en wenkbrauwen te maken van je personage gezichten een beetje minder vlakte. Neus zijn een leuk ding om te spelen rond met, kunt u hen als lange en grote of kleine en snouty maken als je wilt. Zorg enkel ervoor dat een enorme neus de rest van het gezicht van je personage niet verdoezelen. Een van mijn favoriete neuzen is een ik willen noemen de Triple U die nummer is 1 in de grafiek. Het kan dun of breed, lang of kort, het is allemaal aan jou. Ik heb ook benadrukt in rode neus numero 2, de ovaal, dat een heel andere indruk dan de Triple U, nietwaar geeft? Daarnaast is uw basis driehoek, en op het einde de cirkel. Al deze neus helpen maken verschillende tekens die overeenkomt met hun verschillende persoonlijkheden, bijvoorbeeld een karakter met een lange, kromme neus zoekt geven een andere indruk allemaal samen dan een karakter met een rechte, knop neus.
Het is ook belangrijk om na te denken van je personage vanuit verschillende hoeken, zodat besluiten van hun neus in profiel een goede zaak is te doen. Probeer te onthouden dat anatomie nog steeds van toepassing is zelfs in de tekenfilm land, dus als een neus kijkt unidirectionele hoofd op, probeer om het te houden qua profiel. Sommige profiel neuzen die ik hier heb genoemd zijn de klassieke Verslaafd driehoek (nummer 7), en daarnaast de Halfpipe, gevolgd door de trap, en op het einde, nummer 11, de Rectangle.
Wenkbrauwen zijn ook een zeer belangrijk (en naar mijn mening de meest spannende) deel van het gezicht. U kunt waarschijnlijk vertellen hoeveel ik van hen houd van de foto's in dit Instructable. U kunt letterlijk vrijwel alles doen met wenkbrauwen, ze kunnen zo groot zijn ze tot de helft van het gezicht, of kunnen zij niet-bestaand. Nogmaals, helpen ze om een look voor je karakter dat kan drastisch veranderen hoe uw kijkers zien. Schuine, scherpe wenkbrauwen kunnen geven de indruk van iemand die sluw is, terwijl dikke, lage wenkbrauwen kunnen wekken de indruk dat je personage knorrig of zelfs dicht. Ik heb gewezen op twee die gebruikmaken van de basisvormen die we hebben gesproken over, nummer 13, de rechthoeken, en nummer 14, de Gebogen driehoeken
Iets dat ik denk dat is vermeldenswaard is aandacht te besteden aan waar u de functies plaats op het eerste gezicht ook. Brede ogen maken een karakter lijken heel anders dan als ze de ogen dicht bij elkaar hadden. Ook extra aandacht besteden aan de breedtegraad van de functies. Een groot voorhoofd kunnen soms een indicatie van de grootte van de hersenen, maar niet altijd. Kijk op de mensen om je heen, zult u merken dingen over je vrienden je nooit tevoren, zoals hoe lelijk ze zijn. Of misschien je vinden dat ze waren niet zo slecht als je dacht.
Dus voor mijn karakter, ik denk dat ga ik met een ronde maar klonterige neus, de mond van een smalle, spottend en enkele grote lelijke borstelige wenkbrauwen. En rimpels. Ik heb besloten dat mijn karakter is gonna be evil. Ik heb ook details zoals kleding, in zijn geval, een frumpy hoodie en sommige domme broek toegevoegd.