Stap 3: Probeer een konijn en tweaken van het ontwerp
Deze stap was zeer tijdrovend en een beetje frustrerend... waarschijnlijk omdat ik geen ingenieur ben. Ik vind 'eyeball' metingen en 'dicht' is goed genoeg voor mij:-).
Ik probeerde acht konijn organen en ten minste 5 verschillende poten. Ik gevarieerd punten van de spil, centrum van de zwaartekracht, lichaamsvorm, beenlengte etc. etc. Ik probeerde allerlei combinaties en zelfs geregistreerd enkele van mijn resultaten.
Na veel vallen en opstaan vastbesloten ik dat het draaipunt voor de been worden lichtjes naar de voorkant van de dierlijke lichaamseigen centrum van de zwaartekracht moet, niet precies gecentreerd. Als het draaipunt voor de etappe iets voor het centrum van de zwaartekracht is, zal dan het dier hebben de neiging te vallen uit, precies wat we willen voor een goede hop.
Proberen te vinden van het middelpunt van de balans voordat u uw pivot gat boren. Stick een schroevendraaier in de pivot-gat en de staart van het beestje moet omlaag lager is dan het hoofd einde tip. Als uw dier zal niet hop, probeer deze stappen:
1. Verwijder wat materiaal van de voorzijde van het dier - zand naar beneden van de neus, de voorkant van de oren, de voorkant van het been (maar niet de afgeronde voorzijde paw - moet je die curve te stabiliseren van het dier voor elke voorwaartse hop).
2. Voeg wat gewicht aan de back-end - tape van een stuiver of de wasmachine aan de staart en zien als je een betere hop dat bewaard blijft. Als dit werkt, kunt u overwegen een paar ondiepe gaten in de buurt van het einde van de staart en de lijm in sommige stalen kogellagers, gewichten van de vissen of metalen bbs boren. (Nota: gebruik geen gewichten als dit speelgoed voor een klein kind - gevaar voor VERSTIKKING)
3. Verplaats het gat vooruit of achteruit als nodig. Vul het gat met een stekker gezaagd uit een deuvel - zand te passen en het pond op zijn plaats. Pak van body door uw wijsvinger en duim en proberen te vinden van het centrum van de zwaartekracht. Boor het gat van ongeveer 1/8 inch voor het centrum van de zwaartekracht.
4. Zorg ervoor dat het been kan nog steeds vrij swing.
5. soms is de voorste voet glijdt naar beneden de helling in plaats van hoedanigheid van een spil voor de voorwaartse hop. Helling hoek variëren, sommige wrijving toevoegen aan de paw - een beetje van plakband, rubber of ruwe indiening.
6. Optioneel: Verf ontwerp op uw konijn. Ik gebruikte ambachtelijke acryl verf en een zadel op de Bunny geschilderd. Voel je vrij om te maken van een 'regelmatige konijn'.
Hier is mijn 'konijn Steed' hoppen.
http://Youtu.be/s1qOY_7xrTs