Stap 4: De boot.
Beeld een: uitgaan maken van een lijn.
Afbeelding 2: de spline gebruik te maken van een boot zoals vorm, dan voltooien schets.
Beeld drie: de vorm om zichzelf voor 180 graden draaien.
Afbeelding 4: de shell gebruiken.
Afbeelding 5: Start van een schets op de velg, tekent u in de vorm sommige lijnen en einddatum van de schets.
Afbeelding 6: nadat de rib-gereedschap selecteren Markeer de omtrek van de boot en dan de binnenkant u lijnen trok.
Afbeelding 7: maken van een vliegtuig dat in een hoek naar de achterkant van de boot is, schets van een punt op het middelpunt die raakt van de boot,
en afwerking schets.
Afbeelding 8: het gat gebruik te maken van een klein gat voor een schacht met een groter gat voor een motor en afwerking van de schets.
Afbeelding 9: Start van een nieuwe schets.
Afbeelding 10: teken een cirkel en afwerking van de schets.
Afbeelding 11: extruderen van de cirkel en maken een vlak langs de cirkel en een schets maken op het vliegtuig en teken een rechthoek.
Afbeelding 12: extruderen van de rechthoek.
Beeld dertien: filet pur van een hoek.
Afbeelding 14: Chamfer van de tegenoverliggende hoek.
Beeld vijftien: de circulaire patroon gebruik te maken van meer bladen.
Afbeelding 16: een schets maken op de schroef en maak een punt in het midden van het voltooien van de schets.
Beeld zeventien: de hole gebruik te maken van een klein gaatje voor een as.
Beeld achttien: hulpprogramma voor de shell aan de propeller te verminderen de hoeveelheid materiaal dat nodig is.
Afbeelding 19: een nieuwe schets maken en maak een verschroeiende mechanisme, dat kan worden aangesloten op een servo.
Twintig van het beeld: dit is een alternatieve tekening.
Afbeelding eenentwintig: het extruderen en een verbindingslijn maken.
Afbeelding tweeëntwintig: het extruderen.
Afbeelding 23: Maak een servo-staaf.
Exporteren als een stl en stuurde het naar skienforge.