Stap 1: Installeren benodigde software
Ten eerste, laten we ervoor zorgen wij spelen op hetzelfde veld. Dat veld zou Arduino 1.0. Als u niet beschikt over een huidige versie, hoofd over aan http://arduino.cc/en/Main/Software en download een. Oldtimers, tijd om te vertrekken uw versie 0017 achter! Voor sommige reden, versie 1.0.2 heeft sommige uitvaardiging, dus voorkomen dat (of upgraden naar 1.0.3 of hoger).
Vervolgens, moeten we de bestanden die de Arduino software aangeven hoe het de ATtiny gedragen. Kunt u dat van de MIT's hoog/laag-Tech groepen github op https://github.com/damellis/attiny/archive/master.zip. Downloaden en uitpakken van de bestanden naar een tijdelijke map.
Navigeer naar de uitgepakte bestanden en de "attiny" map (één niveau lager uit de map "attiny-master") te verplaatsen naar uw map "schetsboek/hardware". In de voorkeuren van de Arduino software, kunt u de locatie van het schetsboek en hebt een hardware-map in de map schetsboek maken, maar dit zal u toelaten om de Arduino softwareversie updaten zonder opnieuw te installeren de ATtiny kernen telkens.
Beginnen of herstart de Arduino IDE, en ziet als het dat de nieuwe kernen onder [Tools] -> [Boards]. Zo niet, ga terug en dubbel te controleren het uw werk. Als mijn instructies verwarrend zijn, zien als MIT's beter voor u op http://hlt.media.mit.edu/?p=1695 werken.
Nu is een goed moment om je Arduino verbinding en laden de schets van de ArduinoISP op het:
- [Tools] -> [Serial Port] -> Selecteer uw juiste poort.
- [Tools] -> [Boards] -> Selecteer de Arduino board u gebruikt (niet de ATtiny).
- [Bestand] -> [voorbeelden] -> "ArduinoISP"
- [Bestand]-[Upload] >