Stap 12: verbeteringen
Want ik masochistisch ben, ben ik al begonnen met een lijst van verbeteringen voor versie 2. Waarom? Omdat veel gekker dan wat ik eigenlijk bereikt... wat ik voor ogen voor dit project was deed dat en ik al het meeste werk!
- Upgrade uitvoeren naar een Teensy te verwerven sneller vernieuwingsfrequenties voor werkelijke animaties (nog steeds BMP gebaseerd), de mogelijkheden van die duidelijk door deze blog post zijn. Het doel is om ongeveer 15 fps, die niet is mogelijk (noch beoogde) voor de Trinket. De huidige compilatie is meer een persoonlijke uitdaging om te zien wat ik kon met de Trinket... nu weet ik.
- Na het upgraden (zie hierboven), het vinden van één of andere manier met inbegrip van de animaties die ik heb gemaakt in GIMP met behulp van de volgende tutorials:
http://www.gimp.org/tutorials/Advanced_Animations/ http://www.gimp.org/tutorials/Using_GAP/ Ik maakte enkele grote loopbare GIFs deze weg (Zie de bijgevoegde afbeeldingen) die gemakkelijk kan worden geformuleerd uit opgeslagen als afzonderlijke BMP's en geanimeerd met behulp van standaard codes op Teensy.
- Ik bouwde de oorspronkelijke bezel zodat 4 sensoren van de hall-effect, dus het toevoegen van twee meer extra functionaliteit in de code zou kunnen betekenen.
- Het toevoegen van animatronics! Mijn oorspronkelijke ontwerp, de bouw en de code betrokken roerende oog deksels en van wat ik vertellen kon, het zou hebben gewerkt! Alleen probleem is dat de onderdelen te klein om af te drukken waren zodat ik twee weken moest voordat ik het debuteerde en ik snij dat gedeelte van de code schroot. Het was een totaal verlies niet al, ik was in staat om slank op de bezel om er een stuk minder onhandig.