Stap 1: prototype
u kunt overslaan om te zien deze pagina en prototype 1, 2 en 3 om het diagram ook gaan.
zodat de hersenen is interface niet eenvoudig. Zie hersenengolf wilt gebruik maken van minder dan 1 micro V (1/1000000 V) resolutie versterker, en moeten zorgen voor aansluiting van de elektrode en de huid op voorhoofd. alle interface wilt isoleren van de netvoeding.
moet gebruiken geluidsarme amp. Zorg dat de manier is niet gemakkelijk om lage kosten, tenzij maken massaproductie. maar recente open hardware-technologie laat ons om lage kosten door ons zelf, het was mijn meer dan 20 jaar van droom om lage kosten en hoge kwaliteit hersenengolf interface. delen dit hoe ik maakte open hersenengolf interface.
eerst maakte ik prototype dat gebruik hoofd amp ik meer dan 20 jaar geleden maakte.
Ik start hersenengolf interface ontwikkelen ongeveer 40 jaar geleden met alle analoge elektrische apparaat met LED. LED-technologie werd rond die tijd open. het is net als wonder: silicium apparaat kan licht, maar helderheid was zo zwak dat moment, zoals 20 mA stroom maakt 1 mcd, maar ik begin make LED accessoire, iedereen verrast het. nieuwe LED die ik voor prototype 2 gebruikte is 20 mA huidige maakt 25.000 mcd. veel nieuwe technologie gebeurd zoals op die manier voor begin is zo weinig maar gonna zo groot. Sommige mensen kunnen dit begin van veranderingen zien, maar sommige mensen kunnen niet zien dat dit verandert. vele malen coverup van nieuwe technologie ook gebeurd.
het was mijn persoonlijke interesse om te beginnen ontwikkelen bio feedback apparaat dat opgenomen hersenengolf feedback.
helaas niet makkelijk om te zien de hersenen golf op dat moment. Ik droomde dus dat meer leuke manier om het te zien.
Sinds midden 1970 start gebruiken digitale technologie met analoog apparaat zoals geschakelde precisiecapaciteit filter.
start micro compute leeftijd. Ik was dus bestaande voor het gebruik van deze CPU-technologie met bio-feedback-systeem.
Start gebruik LISA en Mac computer sinds 1983/1984, controle muis met hersenen golf, Toon hersenengolf op het venster op het scherm. Hersenen golf controle MIDI heeft sinds start zijn.
http://www.psychiclab.net/Public/1984.html
Wij zijn niet alleen maar bio entiteit. ook aangesloten hyper ruimte, gedachten-geestenwereld. zo technologie van de hersenengolf = hersenen microfoon informatie kan niet vertellen alle menselijke geest natuurlijk. echter ziet dus interessante manier om te veranderen van de hersenengolf die afhankelijk zijn van onze staat. Mijn geval enige tijd ik vele dagen geen slaap werkte, ik was zo verbaasd dat mijn hersenen golf ziet er zo veel hoge bèta frequentie actief en kan niet het neer. het was leuk voor mij om het voor gebruik persoonlijke hersenen accijnzen te zien. ook is slaap en droom-hersenengolf mijn interesse. Ik doe maar mensen doen meditatie, tai chi, yoga enz ook interessante manier om te veranderen hersenen golf, om te zien van samenhang is een van mijn interesse.
We kunnen verbinden hersenengolf tot multimedia, controle, geluid, MIDI, animatie, LED zaklamp, DMX, verbinding via internet, enz kunt gebruiken als invoerapparaat.
begin was zo traag om te controleren vele dingen beperkt door technologie. deze video laat zien hoe om te spelen MIDI met hersenengolf in 1993 door Timothy Leary.
http://www.psychiclab.net/iWeb/Pod/Podcast/29E21D35-E5C5-4508-99AB-3826CEC02A4C.html
Onze elektrische technologie is nog steeds zo primitief zoals voordat eigenlijk technologie geboren. Wij wachten Memristor en TeraHertz CPU technologie te gebruiken. maar nu de computer snelheid steeds beter dan voorheen. zoveel interessante dingen die we nu kunnen doen.
mijn systeem krijgen hersenen golf van voorhoofd, links en rechts, kun je elektrode andere locatie in het geval dat u houdt.
Sommige mensen willen verbinden veel elektrode, maar ik houd niet van om te doen dat manier. het is te lang om te zetten van de elektrode en niet makkelijk te blijven altijd dragen op die manier.
ook sommige mensen willen zetten elektrode binnenkant van de hersenen: implantaat. Momenteel zijn ik hou niet van die manier. sommige zaak mensen moeten willen doen of niet. deze technologie misschien gonna grootkapitaal als mobiele telefoon.
dus ik richten om hersenengolf alleen van voorhoofd, zoals hersenengolf stereo microfoon. verbinding maken met vele elektrode gemiddelde zoals gebruiken veel microfoon voor het opnemen van geluid. op die manier kunnen we meer informatie natuurlijk. maar niet eenvoudig te installeren dat manier altijd.
voorhoofd grootste deel van de ontwikkeling van de menselijke hersenen, en persoonlijkheid toont. andere deel van de hersenen gebruik voor meer als als menselijke bio robot: hetzelfde als ander dier behalve Dolphin en kat. het is alleen in in het algemeen zeggen dat manier. niet voor alle dier opgenomen menselijk. Wij zijn gemaakt door verschillende wezens/entiteit.
een van IBVA prototype foto: interactieve hersenengolf Visual Analyzer: 1988
actieve hoofd AMP (links) en AD-converter en seriële converter gebruiken PAL programable logica IC.
Foto: actieve hoofd AMP
1989, gebruikte ik een van IBVA prototype met vriend Bill Cote ( http://bcvideo.com ) deden we hersenengolf ervaring in Peru, MARKAWASHI, Machu Picchu, op vliegtuig gooien over Nazca Line, enz.
weinig brain golf ervaring die tijd.
http://www.psychiclab.net/IBVAex/BillMachuPicchu.html
http://www.psychiclab.net/IBVAex/BillPeru2.html
foto op Machu Picchu.
volgende afbeeldingen zijn werkelijke product in 1991 heks gebruik klassieke radio wave. één eenheid heeft een kanaal hersenengolf en zender en ontvanger-eenheid gebruikt.
Volgend product start schip vanaf 2006 momenteel gebruiken Bluetooth. één eenheid heeft twee kanaal hersenengolf + extra tweekanaals 0-5 V input.
beide hersenen golf-interface heeft vergelijkbare kwaliteit van hersenengolf hoofd amp, die ik begin ontwerp sinds de jaren 1980.
dus ik twee oorspronkelijke IBVA hoofd amp onderdelen van zender gebruikte en Arduino BT te samen maken van prototype open hersenengolf interface eenheid.
Hieronder staat stap voor stap instructie hoe ik het gemaakt.
alle mensen die oorspronkelijke IBVA heeft kunnen maken dezelfde manier in het geval dat ze willen doen.
dan volgende Toon re-design hersenengolf hardware circuit diagram dat op basis van de oorspronkelijke IBVA ontwerp en gebruik Arduino. iedereen kan dit diagram gebruiken om het te maken.
later tonen werkelijke foto en onderdelenlijst van alle voor deze open hardware.
meeste verschil tussen Arduino open hersenengolf interface en werkelijke huidige IBVA Bluetooth product is max sampling-frequentie.
Open hersenengolf interface Max sampling-frequentie is 256 of 512 Hz afhangen van Bluetooth snelheid, werkelijke product is 1980 Hz. meestal 256 Hz sampling-frequentie is ok om vele dingen te doen.
maar open hersenengolf interface gebruiken Arduino, dus gemakkelijk aan te passen programma om veel dingen te doen zoals LED feedback over eenheid, welke werkelijke product kan niet om te doen dat manier.
het is als droom voor me, oude AMP eenheid en nieuwe Arduino interface kan kunnen samenstellen. en nu we kunnen gebruiken met hoge snelheid Mac/PC.
originele IBVA start schip 1991 voor Mac.
1998, won IBVA de prijs van een product op de MacWorld New York.
http://www.psychiclab.net/IBVA/PhotosPublic.html
http://www.psychiclab.net/IBVA/PhotosMedia.html
Foto: de toepassing van de Mac 1989, IBVA 1991
Foto: 2ch IBVA
huidige product gebruiken Bluetooth interface die schip vanaf 2006.
http://www.psychiclab.net/IBVA/IBVA_.html
Foto: Bluetooth IBVA
over hersenengolf.
1924 6 juli, Hans Berger opgenomen signaal van een intact schedel op de Universiteit van Jena, Duitsland. Hij ontdekt menselijke electroencephalogram noemde hij "Elektroenkephalogramm", opgenomen alpha wave ritme 8 tot en met 12 Hz, ook bekend als Berger's Golf. Hij was geïnteresseerd in bovennatuurlijke verschijnselen onderzoek EEG systeem te gebruiken.
1934 de eerste hersenengolf biofeedback werd getest door Edgar Douglas Adrian van Cambridge met zijn partner, B.H.V.Matthews, gerepliceerd Hans Berger's werk.
Er is veel EEG gerelateerde informatie op het web, is afhankelijk van uw belangstelling.
zoiets als:
http://www.psych.Westminster.edu/psybio/bn/Labs/brainwaves.htm
echter niet veel open informatie voor speciaal onderzoek resoluut.
Ik ben benieuwd in samenhang. Sommige van mijn ervaring van samenhang gegevens.
http://www.psychiclab.net/IBVAex/CoherenceEX_2.html
over de weergave van de samenhang in IBVA 5 toepassing.
http://www.psychiclab.net/IBVA/coherence.html
samenhang ervaring was gestarte 1972..1976 door David W.Orme-Johnson, Maharishi de Transcendente meditatie techniek. Deze meditatie is steeds populairder door de Beatles. Maharishi Instituut Japan een bezoek aan mijn huis in Manhattan New York begin van de jaren negentig vraagt me om te nemen er samenhang functioneren op mijn IBVA applicatie. zo werk ik samen met hersenengolf onderzoek mensen in de internationale universiteits Maharishi in Fairfield (Iowa) aan de ontwikkeling van de samenhang functie. begin 1970 met er computer één week berekening geduurd voor samenhang te printen op papier. nu met IBVA 5 ziet toepassing met huidige computer samenhang in realtime.
1972 was ook dat Sri (Stanford Research Institute) URI Geller uitgenodigd voor zes weken psychische testen door Laser natuurkundigen Dr. Harold Puthoff en Russell Targ, CA USA. ze getest psychische met hersenengolf experiment.
1968-1972 Andrew D. Basiago deelnemen aan de DARPA Project Pegasus, tijdreizen, teleportatie experiment. één van het systeem Montauk stoel hersenengolf feedbacksysteem gebruikt.
http://www.projectpegasus.net/
1972 ook eerste graancirkel gevonden in moderne geschiedenis aan Warminster UK door Bryce Bond.
http://www.cropcirclesecrets.org/crop_circles_early.html
De ervaring van de hersenen golf in de graancirkel met vriend Colin Andrews. : 1993... 2002
http://www.psychiclab.net/IBVAex/BrainwaveCropCircle.html
1972, start Nina Sobell hersenengolf tekeningen kunst prestaties in de Verenigde Staten.
http://www.ninasobell.com/index_menu.html
over Nina Sobell: http://www.brainwavedrawings.com/history_brainwavedrawings.html
1972, was ik in Sapporo-japan, georganiseerde één van eerste hippie openlucht concert evenement in Japan die stereo-installatie die heb ik als PA-systeem gemaakt gebruikt. Ik start ontwikkelen hersenengolf beeldscherminrichting. eigenlijk niet gemakkelijk te zien hersenengolf die tijd. na medio jaren 1970 start gebruik CPU, Rockwell, Apple II, CPM, etc. 1983, begin ik gebruik LISA computer voor biofeedback systeem, hetzelfde jaar uitgebracht brain computer interface film Brainstorm. medio 1980 ik aan de slag als hoofd van ASC II laboratorium voor onderzoek van mens-machine interface hersenengolf biofeedback, UFO opgenomen en paranormale verschijnselen onderzoek. het was het eerste bedrijf deed onderzoek voor dit soort in Japan. enkele jaren later ASC II moet verdeeld in twee voor start Microsoft japan ontwikkelen wereld eerste Windows-computer met NEC. Onze laboratory's belangrijkste systeem was gebaseerd op LISA en Mac en niet werkte voor Windowssysteem te ontwikkelen, we deden meer fundamenteel onderzoek, maar ontwikkelde hersenen golf visualisatie systeem met MS-DOS computer muis. ASC II en NEC werd grote computer gerelateerde bedrijf in Japan dat moment. Ik was zo verbaasd toen ik getest Windows Alpha versie computer, programmering structuur was zo vergelijkbaar als Mac.
http://psychiclab.net/IBVA/ASCIILAB.html
1988 November met UFO studie groep vriend in Sapporo-Japan, nodigden we Kiyota willen psychische lepel automaten open ervaring. dus ik probeer te maken nieuwe IBVA prototype zonder slaap enkele dagen met de nieuwe kleur Mac II, was het eerste kleur die Mac net vrijgegeven. Ik was zo spannend hersenengolf visualisatie toepassing in kleur slechts 256 kleuren weergeven die tijd te maken. hersenen golf ervaring werd echter niet opgevolgd voor die tijd. mijn systeem werken niet correct.
http://psychiclab.net/IBVA/KiyotaPhoto.html
Hier volgt hoe ik open maakte hersenengolf interface prototype 1,2 en 3.
u kunt overslaan om te zien van prototype 1, 2 en 3 om het diagram ook gaan.