Stap 5: De Arduino verbinding testen
Bij elke openbare raam moet u een Arduino dev board die interactie met het publiek. En zoals we al eerder zei het is alles over creatieve en onbevangen. De afbeelding van een openbare venster in deze stap bevat een openbare venster met een Touchscreen op het glas. Achter het glas ziet u een zwart-wit houten constructie. Op dit openbare venster zult u kunnen kantelen van de grote zwarte houten plaat zoals u met het touchscreen wenst. Dit is allemaal aangedreven en gedaan door een Arduino die is aangesloten op de computer en de website waarmee de opdrachten naar de Arduino gestuurd.
Vooruit denken
Hierbij moet u denken aan een goed concept over hoe om mensen die interactie met uw publiek venster te laten en hoe je dit begrip met de Arduino kunt uitvoeren. Nadat u hebt bedacht out u op naar de volgende stap verplaatsen kunt.
Testen
U wilt eerst je Arduino op je computer aansluiten en testen. Als u Ga naar bestand -> voorbeelden -> Basics -> Blink vindt u een voorbeeld van een stukje code die u test uw Arduino zal helpen. De code moet er zo uitzien:
VOID Setup {}
pinMode(13,OUTPUT);
}
void loop {}
digitalWrite(13,HIGH);
delay(1000);
digitalWrite(13,LOW);
delay(1000);
}
Als u controleren wilt of de verbinding werkt zul je de vertraging wijzigen omdat dit script kan reeds worden geprogrammeerd op de arduino. Als u de vertraging wijzigen in "100" zal het knipperen langzamer enz. Nu raakte de upload-knop, zodat we de Arduino verbinding kan testen.
Probleemoplossing
In dit voorbeeld zal uw LED die is geplaatst op PIN 13 of de kleine LED die wordt geplaatst op de Arduino bij voor het testen van de verbinding zal knipperen knipperen. Als het niet werkt, dan gaan oplossen (com-poorten controleren, controleren van geselecteerde bestuur, Controleer software enz...). Als u het probleem nog steeds niet kunt vinden, de Arduino software opnieuw installeren en volg deze gids http://arduino.cc/en/Guide/Windows
Websiteverbinding
Vervolgens zullen we willen testen van de verbinding tussen de website en de Arduino. De website communiceert met de Arduino met Python en een HTML5 websocket in combinatie met PySerial. Voor het testen die u wilt wijzigen het optreden van de Arduino, door het sturen van seriële data via de website.
Voorbeeldcode: Serial.begin(9600); void loop {} Als (Serial.available() > 0) {} Als (incomingByte = 1) Als (incomingByte = 2) } }
int incomingByte = 0;
ongeldig Setup {}
pinMode(13,OUTPUT);
}
incomingByte = Serial.read();
{
digitalWrite(13,HIGH);
delay(5000);
digitalWrite(13,LOW);
delay(5000);
)
{
digitalWrite(13,HIGH);
delay(200);
digitalWrite(13,LOW);
delay(200);
}
Met dit script zal u de tijd wijzigt voor het knipperen. Als u de seriële monitor u zal zitten kundig voor een 1 of een 2 naar de Arduino verzendt, zodat u tussen een snelle of een langzame knipoogje schakelen kunt opent.
Dit is enkel de grondbeginselen. Op onze website zal het een beetje anders, gebruiken we PySerial voor de seriële gegevens verzenden met de Arduino...
Nu je op je eigen
De volgende stap is het bouwen van uw stuk van de Arduino. Wij zullen niet voorzien u "ready to build" voorbeelden van Arduino stukken. Daarvoor raden we aan om te zoeken http://www.instructables.com want dat is de place to be wanneer u zoekt naar informatie over Arduino gebaseerde projecten. Zorg ervoor dat je interactie met het publiek venster door sensoren of door het gebruik van de website.