Stap 4: Stap 4: het toevoegen van bepaalde Flair 1
In deze stap zullen we de spikes rondom het observatie dek. Het eerste deel van dit is een beetje lastig. Eerst, in het front vlak, een lijn tekenen naar beneden vanaf de buitenrand van de onderste rand. Stel het verticale, dit zal u toelaten om uw hoek meten. Vervolgens Maak een regel naar beneden uit hetzelfde punt, stel deze in op 15 graden met de klok mee vanaf uw eerste lijn. De volgende regel die u zult moeten maken zullen een 3d geschetst van de regel in het yz-vlak loodrecht en aangesloten op de schuine lijn. Na dit maken een vliegtuig samenvallen met de twee eindpunten van de schuine lijn en het eindpunt van de 3D getekende lijn. Maak een schets van een doos van de 0.03x0.015 gecentreerd op hetzelfde punt waar de lijnen in het front vlak aanraking van de rand van het observatie dek en extruderen van 0,25 inch. Maak een circulaire patroon met 24 van deze met behulp van een gebogen rand. Als afsluiting van deze spikes, een vliegtuig op het bovenste puntje van de spikes te maken. Doe dit door het maken van een vlak evenwijdig aan het bovenste vlak en samenvallende naar het bovenste uiteinde van de Prikker. Vervolgens maakt een vak 0.11 inch lange beperkt tot het dezelfde breedte als de Prikker, "balancing" on its tip met 0,05 inch opknoping voorbij de tip uit de buurt van het model. Extruderen deze 0,015 duim naar boven, en 0.003 duim naar beneden. Het extruderen naar beneden zal geven dit meer kracht. Een circulaire patroon maken met dit extruderen zoals je deed met de spikes.