Stap 2: Personages en hun capaciteiten
Bjorn de Eenhoorn
Super gids, laat een gids over de richting waarin de bal de eerste oppervlakte hit zal stuiteren.
Jimmy de Hamster als de bliksem
Multiballs, creëert een andere bal de andere kant van de groene peg
Renfield de pompoen
Spookyball: Maakt de bal verschijnen aan de bovenkant van het scherm en blijft de beurt nadat de bal is gedaald naar beneden naar de onderkant van het scherm
Kat tut de kat
Piramide, verandert de emmer in een piramide die de bal op een grotere breedte vangt
Splork de vreemdeling
Ruimte blast, maakt een explosie rond de groene peg raken alle pinnen eromheen
Claude de kreeft
Flippers, maken pinball stijl flippers verschijnen aan de onderkant van het scherm geactiveerd door links te klikken zodat de bal te worden teruggegooid in het veld
Tula de bloem
Flower power, accentueert 20% (1/5) van de resterende oranje pinnen, afronding naar boven
Lord Cinderbottom de draak
Fireball, schiet een grote bal die doorloopt haringen in plaats van het terugkaatst op hen.
Warren het konijn
Lucky spin, maakt een kans wiel en kiest een willekeurige speciale voeding, triple score of de magische hoed.
Master Hu de uil
Zen bal, makess het beste voor punten mogelijk schot gebeuren in plaats van jou.
Marina de inktvis (eerst in peggle nights)
Electrobolt, raakt alle pinnen tussen de eerste hit van de pen en de vrije bal emmer.