Stap 9: Knip de mechanica
Het laatste stukje van 3D modeling, die we moeten doen is het toevoegen van de mechanica, zodat ons hoofd kunnen een volledig functionele snoep machine toedieningseenheden!!!
Beginnen met het downloaden van het bestand aan het einde van deze stap met een adellijke titel PEZ_boolean.obj. Zodra u dit bestand hebt gedownload, gebruikt u de opdracht importeren binnen Rhino het bestand wilt toevoegen aan uw huidige document.
Alle vier viewports Sleep met de vorm die u zojuist zijn geïmporteerd zodat het uw 3D-model snijdt waar de mechanica moeten worden weggesneden. Het groter deel van uw model moet worden binnenkant van het hoofd, om ervoor te zorgen dat er ver vanaf de voorkant zodat de bovenste hoeken don't poke out helemaal. De kortere zijde van de shape moet steken uit de achterkant van uw 3D-model. Zorg ervoor dat de shape ligt vrij midden op je hoofd ook. Uitlijning is ingesteld op de bodem, de vorm omlaag verplaatsen zodat het net iets aan de onderkant uitsteekt is Als de vorm volledig gelijk met de bodem, Rhino zou kunnen krijgen verward daarom de vorm zal niet krijgen uitknippen correct.
Zodra u tevreden met de locatie van uw vorm bent, gebruik van de opdracht MeshBooleanDifference. Wanneer gevraagd naar 'Selecteer eerste reeks mazen, oppervlakken of polysurfaces', selecteert u het 3D-model van je hoofd. Wanneer gevraagd of 'select tweede set van netten, oppervlakken of polysurfaces', selecteert u de shape die u hebt geïmporteerd.
Als alles correct is gedaan, u moet bewerken u PEZ hoofd in Rhino! Op dit moment kun je naar:
Bestand > exporteren ingeschakeld
Met uw model geselecteerd, sla op je hoofd PEZ als een . STL bestand op een locatie van uw keuze.