Stap 2: De code van de Arduino
U kunt de code in de arduino downloaden hier.
Wanneer het spel begint, het getal "3" en de "." wordt weergegeven in het LCD-scherm, zodat je begint te typen van het decimale deel van het getal pi. Als u type de cijfers worden weergegeven in het LCD-scherm, wanneer u op een verkeerd cijfer, het spel afgelopen en uw score en de tijd wordt doorgebracht ("SS format"). Voor elke juiste cijfer krijg je een punt.
'A' te drukken, wordt een nieuw spel gestart.
De logica van het spel is simpel, de cijfers die de speler invoert, worden opgeslagen in een array en het cijfer door cijfers terwijl u typt wordt vergeleken met de String-matrix die de 100 eerste pi decimalen bevat.
if(cifra_jugador[Count]==miPi.charAt(Count)) {}
Acties
}
Als u dit project voor de pi-dag, please vote voor me in de PiDay-wedstrijd. Ik zal zeer dankbaar zijn.
Hebt u opmerkingen, laat suggesties, het me weten.