Stap 4: Het vak (deel 2) meet afmetingen en Snijd acryl
Uiteindelijk besloot ik dat het milieu ging niet te tolereren van een ander stelletje acryl en kartonnen prototypes hun vermoeide weg vinden naar de recycling bakken buiten. Een van mijn doelen op de Pier was voor meer informatie over het Digitaal 3D modelleren dus door het tandvlees is gebroken, ik ging zitten en mezelf leerde te modelleren van een 3D-box.
Basisvormen en metingen zijn eenvoudig genoeg, maar het duurde een middag om eindelijk te begrijpen de beginselen van objecten magnetisch uitlijnen in een digitale 3D-model (tip: moet u uw as verplaatsen naar de rand/gezicht/punt u uitlijnen wilt, om het te bevestigen daar, en ga dan terug naar object verplaatsen lijnt u een object naar een andere modus.)
Ik gebruikte Cinema 4D voor deze taak: profiteren van de vooruitzichten van de vier scherm (de meeste 3D-software heeft het - MMB Klik in C4D) om te zien waar uw objecten ten opzichte van elkaar van boven, rechts, voorkant, en 3D-modus. Resterende net in perspectief (3D) modus is vragen om moeilijkheden, omdat terwijl een punt het is vlak naast een ander op de X-as eruit kan, op hetzelfde moment zou mijl weg op de Y- of Z-as.
Deze modellen prestatie opgewonden me geen einde; Ik kreeg te voelen zeer slim en digitale en nauwkeurig in mijn modellering, en ik kreeg metingen die correct waren wanneer vertaald naar het echte leven. Ik nam de metingen van elke zijde van het vak van mijn 3D-bestand invoeren in Adobe Illustrator als vlakke vormen en laser gesneden die plat vormen om de gezichten van mijn vak.
Ik voegde texturen met elementaire kleuren en transparantie te kunnen zien wat de hippocampus eruit zou zien ten opzichte van de lamellen in de doos ook.