Stap 1: Waar verlichten? (O que iluminar?)
Ik ben niet hier de kit verf kwestie behandelen, want we hier enkele goede tutorials over Instructables hebben (ik vind dit:), zullen we ons richten op het omzetten van ons schip in een helder stuk! Mijn eerste probleem was beslissen die verlichten de Star Destroyer. Het is een groot model, dan ik had tientallen kansen om te werken maar ik wilde iets dat zinvol in de context van het ruimtevaartuig. Met dat in gedachten, het voorrang gegeven aan drie gebieden op het schip: de brug, het gebied van de kanonnen en de uitlaat van de motor. Ondanks alle de kant van het schip zeer interessant visueel voor de opneming van de punten van het licht, de scheepsvoorraden assemblage proces voorkomt de invoeging van producten zonder een zeer complexe taak van gaten en uitsparingen in de kit van onderdelen, die ontmoedigd me dit werkgebied.
EU aqui não vou tratar da questão da pintura kit, POI's temos alguns bons tutorias aqui mesmo doen geen Instructables (eu gosto deste:), vamos amendementen concentrar em macroprocessor nossa schip em uma peça iluminada! Minha primeira dificuldade foi decidir onde iluminar een Star Destroyer. Ela é um modelo bem grande, então tinha dezenas de possibilidades para trabalhar, mas queria algo que fizesse sentido geen contexto da espaçonave. Com isso em mente, dei prioridade para 3 áreas nb schip: een ponte de comando, een área dos canhões e een exaustão motor. Apesar de toda een parte lateraal da nave ser muito interessante visualmente para een inserção de Pontus de luz, o processo de montagem da nave inviabiliza een inserção dos mesmos sem um trabalho extremamente complexo de furos e recortes nas peças doen kit, o que me desencorajou een trabalhar esta área.