Stap 8:
Draad volgens het schema weergegeven in de vorige stap. Programmeren van de Arduino met de "sketch mond" en voeg de twee batterijen.
Sluit de bovenkant en u moet bereid zijn te werken.
Als u wilt de Pixy program, de kleine witte knop bovenop de Pixy ingedrukt totdat de LED voorzijde rood. Release. Een item van de gekozen kleur voor de Pixy plaatsen. De LED moet wenden ongeveer de kleur van het item. Indrukt en loslaat van de kleine witte knop (zoals een muis klik). De Pixy LED moet een paar keer knipperen. Het is nu geprogrammeerd voor de gewenste kleur.
In de Arduino sketch, de waarde voor "nummer" bepaalt hoeveel volume moet worden gezien voordat de servo bewegende begint--hoe hoger het getal, hoe groter het volume.
Als u probeert te gebruiken een voeding in plaats van twee, continu spikes (zoals te zien op een oscilloscoop) voorkomt u dat de Arduino decodering van het geluid. Voor mij was het meer eenvoudig te gebruiken van twee leveringen in plaats van erachter te komen hoe om te doden van deze ruis.
Als u een geluidsbron anders dan de Radio Shack module (zoals een spreker aangesloten via een versterker op een microfoon), vergeet dan niet dat de Arduino wil niet meer dan 5 volt op de input (A3 in dit voorbeeld). Hebt u meer kracht, zetten twee weerstanden in serie over de luidsprekeruitgang (zoals 1K en 2K), vervolgens binden één uiteinde van de 1K op grond van de Arduino en het andere uiteinde van de 1K tot A3 op de Arduino--dit 2/3 van de spanning zal dalen.