Stap 2: Maak een 3D-beeld
Eerst, moet u om te beslissen over een afbeelding dat u wilt maken van 3D. Het moeilijkste deel is het vinden van een beeld dat is interessant genoeg om 3D te maken. Een snelle google zoeken naar iets sport gerelateerde opgevoed de foto gevonden in afbeelding 1.
Ik heb besloten dat ik maken van een 3D-beeld waar de man was dichter dan de achtergrond wilde, en de bal was nog verder vooruit. Door te kijken naar afbeelding 2, zult u zien dat ik de bal op de linker afbeelding geselecteerd en verplaatst een aanzienlijk bedrag aan de linkerkant (vervroeging van het "." Het naar rechts verplaatst op de linker afbeelding zou het "naar achteren bewegen".)
Ik besloot om de rechter afbeelding gebruiken om te wijzigen van de positie van de man. (Het zou hebben gedaan op de linker afbeelding, maar dit zou hebben de man in de achtergrond het gezicht zichtbaar gemaakt, en als ik niet zou kunnen te trekken van zijn gezicht, ik wilde niet te knoeien met dat. De rechter afbeelding verplaatsen het gemakkelijker gemaakt om op te lossen van de achtergrond.)
Daar was ik met de rechterkant te doen van de wijzigingen aan de man, verplaatst ik heb het beeld naar rechts zodat het vooruit "." Merk op dat ik ontroerd het over half zo ver als ik deed de bal, wat betekent dat hij zou slechts de helft zo ver in het "front" van de achtergrondafbeelding.
Dit laat me met een heleboel achtergrond whitespace die moesten worden vastgesteld. Om in te vullen dat whitespace, ik gewend het "smudge" gereedschap "tekenen" wat "achter" de man zou moeten zijn. Op sommige plaatsen (zoals het vuil) ik gewoon gekopieerd en geplakt van de stukken van het vuil van elders te vullen in de witte vlekken.
Afbeelding 3 ziet u het eindproduct. Een "gratis overgezette" 3D beeld. Nou ja, bijna. Technisch, ik denk dat we deze 2.5 D zou willen noemen. Dit zou vergelijkbaar met het uitsnijden van stukken van de afbeelding en alleen vooruit verplaatsen. We nog steeds doen niet volledige 3D nog. Dit kan alleen gebeuren met de toepassing van een 3D-rendering (voor 3D-modellen) of met een camera (voor levensechte beelden).