Stap 7: spiegelen
Om uw computer de Arduino Uno herkennen als een toetsenbord hebt, dienen we te herprogrammeren van de Atmega16U2. Dit is een kleine chip die alle USB-besturingselementen behandelt. We kunt hex bestanden op met behulp van Atmel's Flip software,
hierprogrammeren. U zult ook willen de juiste hex bestand downloaden vanaf
hier. De voorgeladen hex bestand kan worden gevonden in uw map Arduino \hardware\arduino\avr\firmwares. Om de USB chip in programmeermodus te activeren, moet u de resetpin op grond korte. Dit kan eenvoudig worden gedaan door het nemen van een koptekst jumper en tijdelijk te sluiten over de twee pinnen die zich het dichtst bij de RESET-knop op de Arudino Uno. Niet de pinnen in de koptekst van de vrouwelijke, maar de pinnen op de mannelijke koppen weergegeven in de afbeelding.
Nadat u geïnstalleerd hebt, Flip uitvoeren en hebben je Arduino aangesloten op uw computer. Reset de Atmega-16u2. Klik op je USB-kabel pictogram in Flip en selecteer USB. Selecteer de knop die eruit als een IC ziet en kies het juiste apparaat. Nu ben je klaar om te laden het hex bestand! Klik op bestand, Load HEX en navigeer naar het toetsenbord hex bestand gedownload van bovenaf. Na het laden van het simpelweg pers uitgevoerd en wacht tot het proces te voltooien. Dit duurt meestal slechts een paar seconden. Nadat de chip heeft is geherprogrammeerd, doden van macht aan de Arduino en start het back-up. Nu wanneer u uw Arduino toetsenbord op uw computer aansluit zal het gezien worden als een toetsenbord!