Stap 12: Modeling de benen
Model van de benen en de schoenen van de
zelfde manier u deed de armen: extruderen 2 buizen van heup naar beneden uit het shirt en verdeel ze in 5-8 delen. Verplaats de punten een beetje rond naar natuurlijke plooien maken. Wees niet bang om punten te ver weg van hun oorspronkelijke positie. Zoals u op de screenshots zien, krijgen de broek meer plooien aan de onderkant en waar ze raken de schoenen. De schoenen zijn eenvoudig, geëxtrudeerd uit de been-gezichten op de bodem en meer gedetailleerd met de Cut-gezichten-tool gemaakt. Zorg ervoor dat uw zolen
absoluut plat op de bodem, zijn zodat u zelfstandig.
Texturing is de zelfde procedure als in stap 5. De 4 verschillende texturing gebieden ziet u op de afbeelding (, rug, voorkant, bovenste). Wanneer u een samenvatting van 2 structuren, zoals de blauwe zak en schoen-top, lijkt dat een hieronder. Niemand zal ooit Neem een kijkje op uw zolen, dus u ze wit laat kunt.
Eerst doen de structuren voor de voorkant en terug zoals in stap 8. Dat betekent dat u kunt de front textuur ook voor de rug, maar je hoeft te kopiëren van de kenmerken van de rug op hen, zoals de butt-zakken. Doe dan de kant-structuren zoals in stap 5.