Stap 5: Toewijzing begint
Nu dat onze canvas volledig bereid was was het eindelijk tijd om te beginnen met het in kaart brengen!
Wij verworven eerst twee projectoren en twee laptops. We besloten dan de optimale plaatsen voor de projectoren. Dit is belangrijk, aangezien de resolutie van uw uiteindelijke werk zal worden beïnvloed door dit. Plaats de projector op een locatie waar de aangooi perfect alles wat behandelt u wilt dat het project op. Zo dicht als je kunt krijgen!
Voor onze structuur, als we al de voorpanden wilden te kunnen nemen over een kleur van eigen, besloten we te gebruiken twee projectoren geplaatst op een zodanige wijze dat vanuit het oogpunt van de projector geen van de panelen waren elkaar kruisen.
Na wordt tevredengesteld dat de projectoren op de juiste plek we waren gemarkeerd hun locaties met tape zodat we kunnen opnieuw dezelfde instellingen vele malen.
Daarna begonnen we Resolume Arena, die we gemaakt met behulp van maskers voor elk van de panelen. We hadden toen twee maskers, één voor het linker-projector en één voor het recht.
Nu dat we deze maskers hebben, weten we precies wat de projector is te zien. We moeten nu onze camera in onze 3D-software om te zien hetzelfde als onze projector uitlijnen.
In Cinema4d zetten we het masker als een rug op de grond beeld en ongeveer plaats de cinema4d camera zodat deze overeenkomt met de positie van de projectoren. En dan door gissen en geluk we verplaatst en de camera cinema4d gedraaid totdat onze 3D-scène gematched precies de digitale scène. We hadden om dit te doen voor beide cinema4d camera's. Dit is een lastige stap, neem de tijd, alles hangt af van hoe goed u het digitale model de maskers uitlijnen.