Ik vond deze handige techniek terwijl u werkt op een zeer hoge muurschildering in een zeer lange en smalle ruimte. Niet alleen kunt u de projector dichter op het vlak van dat uw werk op, maar ook aanzienlijk vermindert de schaduwen die u voor jezelf werpen zal instellen.
Wat u nodig hebt:
-Een projector, bij voorkeur met een lens die richting aanpassen kunt zonder het geheel te verplaatsen.
-Een laptop met beeld manipulatie software die een heeft 'verstoren' functie die op de projector aansluiten kan.
-Basiskennis van genoemde software
-Een ladder, als de muurschildering groter dan u zijn zal kunt bereiken
-Verstelbare platform voor de projector, om te mijden van objecten tussen de muur en de projector die het beeld kan belemmeren.
-Digitale media die u van plan bent om te projecteren, In mijn geval lange blootstelling foto's gemaakt met laser pointers gecombineerd met 3D-modellen
-Fysieke media, In mijn geval krijt.
-Vrienden om te helpen.
Stap 1: Prep oppervlak, kamer donkerder en gekozen voor projectie locatie.
-Plaats de projector op een goede locatie om te verlichten als veel van uw afbeelding vliegtuig mogelijk. Duidelijke obstakels om de afbeelding of het aanpassen van de hoek van de projectie voor rondweg de objecten; In mijn situatie heb ik de projector op top twee gestapelde tabellen om te voorkomen dat een koffiebar van het gieten van een schaduw in het rechterdeel van de onderkant van de foto vlak. Een ideale instellen de projector op dezelfde zijde als de hand die u zal gebruiken om te traceren, dus als u zitten gaf haar best om de projector aan uw linkerhand. Als u de hele ruimte verlichten kan, beginnen met de top of één zijde van de afbeelding gebied verlicht.
-Situeren een aangesloten computer-de de projector-in een plaats u comfortabel bereikbaar tijdens het hele proces.
Stap twee: markering op de muur met referentiepunten
-Maak lijnen gelijkmatig op en neer de foto vlak parallel aan de massaplaat bevinden. 4 moeten doen de truc. Deze merktekens moeten helder genoeg, dus je ze met betrekking tot het geprojecteerde beeld lezen kunt maar flauw / uitwisbaar genoeg dat ze uw afbeelding niet verpesten. Maak twee loodrecht, Vertical lijnen op de grens van waar je denkt de linker- en rechterkant van de afbeelding dat zal worden.
Stap 3: De voorbereiding van het digitale beeld.
-Open de digitale media in een beeldbewerkingsprogramma. Zorg ervoor dat u het beeld geprojecteerd op de muur en op het scherm kunt vinden: zijn nodig om te lezen van deze twee beelden tegen elkaar. Het geprojecteerde beeld zal zijn een verstoring van wat er op het scherm.
-Plaats de afbeelding in het midden van een ander leeg bestand verschillende maal zoveel pixels in de breedte en hoogte als de media.
-Lees de top bottom linker en rechter limieten van de afbeelding die u wilt project en breng een omkaderde vakken incasing deze limieten.
-Verdeel dit vak verticaal met lijnen hetzelfde nummer en als de parallelle lijnen gemarkeerd op de muur van de muur.
-de kleur van de afbeelding bewerken als het contrast met de muur niet goed genoeg is.
Stap 2: Schalen het digitale doek met de fysieke canvas.
-Ga naar de linker bovenhoek van de kruising tussen de verst boven- en linkerrand parallelle en verticale lijnen.
-Schakel maskeren of selectie het gewoon groter dan de grenzen van het beeld.
-Sleep de dezelfde hoek van de digitale coördinaat te zweven over de fysieke coördinaten.
-Schakel maskeren of selectie het gewoon groter dan de grenzen van het beeld.
-Het formaat van de afbeelding dat handhaving van de verhouding tussen breedte en hoogte (vaste hoogte-breedteverhouding) zodat het de tweede regel omlaag op de kruising van de linker zweeft over de fysieke versie van de dezelfde coördinaat. (Opmerking: zijn belangrijk op te merken van het zoomniveau in de afbeelding is wordt de grootte ingesteld op)
-de verhouding tussen de lengte en de breedte van de digitale box vinden
-de verhouding van de omvang van de fysieke & digitale hight van het beeld te vinden, dan kunt u dit te vinden van de meest rechtse grenslijn van het digitale model in de fysieke ruimte van de muur. Deze stap zal alleen werken ongeveer en de beste maatregel is door het eyeballing, maar goed het lokaliseren van deze regel zal betekenen minder eyeballing. (O)
Stap drie: Vervormen het digitale beeld op het scherm zodat het lijkt alsof het is niet vervormd op de muur.
-Schakel het bindend op het digitale beeld met een rechthoek maskeren
-De functie vervormen roerende ankerpunten omzetten in de hoeken van dit vak. Door te slepen dit, kunt u het vak vervormen in een trapeziumvormige vorm waar alles gebonden door hen krijgt geduwd en getrokken in de richting die de ankerpunten worden verplaatst.
-Tijdens het kijken naar de projectie op de muur, sleept u de ankerpunten zodat ze aanwijst en aan de hoeken van het vak op de muur correleren. Als u niet de coördinaten nauw gevonden kunt u de regels verplaatsen totdat ze parallel met de lijnen van de lijn opgemaakt op de muur zijn. Waardoor de lijnen parallel is meest belangrijk omdat deze ervoor zorgt dat het beeld is parallel met het vliegtuig van de muur; Matching de ankerpunten op de hoeken is secundair, aangezien hierdoor dat de hoogte/breedte verhouding wordt gehandhaafd.
(tip: als uw afbeelding te groot is om gemakkelijk verstoren, kunt u uitzoomen naar een niveau waar u de hele afbeelding kunt zien en dan gaat op voor het verplaatsen van de lijnen van de digitale box zodat ze parallel met de fysieke ones. Wanneer u terug op de oorspronkelijke inzoomt schaal de breedte-hoogte verhouding zal worden uitgeschakeld en moeten verdere eyeballing en bewerkingen)
-Op dit punt moet u ezels hoe aanvaardbaar het projecteren beeld is voor het toewijzen van het fysieke medium aan de muur. Misschien moet u het formaat van de breedte-hoogte, vervormen, zoom uit en in meerdere malen totdat u tevreden met de afbeelding bent.
Stap vier: traceren
-Wanneer u traceren zijn best start te werken vanuit de bovenhoek tegengesteld aan waar de projectie vandaan, gaan naar beneden en naar de lichte lichtbron. Dit garandeert geen schaduwen worden geworpen over grondgebied nog opgespoord kunnen worden, en de schaduwen die u maakt de hand getraceerd lijnen verwijzingen van reeds.
-Als de afbeelding groter is dan u in één weergave projecteren kunt, kunt u de verwachte secties om het overlappen van een deel van de eerder opgespoord met het gebied kan worden getraceerd shingle. Traceren van een batch van de projector vanaf een van de lined up hoeken dan lens van de projector te verplaatsen naar een ander gebied dat wordt overlapt aan de ene kant met het laatste deel van de overgetrokken; Op deze manier kunt u het digitale bestand verplaatsen op het scherm totdat de overlappende secties handgetekende lijnen overeenkomt met de vormen en lijnen in het digitale bestand en blijven op deze manier. Als je moet shingle het mogelijk meer dan 6 keer het project buiten het bestek van het nut van deze technieken.
Ik maakte het op techshop: www.techshop.ws