Stap 2: Plan It Out
In deze eerste stap, zal u wilt plannen uit uw einde-spel. Bent u op zoek om een volledig functionerende prop met veel bewegende delen? Een eenvoudige widget met een doel? Of een prop met die bootst iets in een spel of film?
Al deze opties vereisen planning. Veel beelden van wat u probeert te maken zullen moeten verzamelen hier, zoveel als je kunt! In mijn geval, ik ging naar AutoCAD en gepland wat delen van de AR zou functioneren, en wat onderdelen zou nuttig zijn om te bewegen. Terwijl ik heb niet de originele afbeeldingen, ik een ruwe AR op papier schetsen en gepland voor een paar nachten precies hoe ik wilde dingen uit te werken. Deze stap kan overbodig lijken, maar het maakt het modelleren proces een heel stuk makkelijker op de lange termijn.
Het kan ook zinvol zijn voor u om samen te werken met anderen. Voor de Halo 5 SMG praatte ik met naslagbronnen voor afbeeldingen op wat kan elke knop op de SMG zou kunnen doen alsof het echte mensen. Nadat u klaar bent met planning, u bent klaar om te beginnen.