Stap 4: modelleren
Hier is het leuke deel. Niet gaan in de diepte tutorial hier mensen, niet vliegen. Elk deel u anders zal zijn, en zullen allemaal verschillende methoden voor de voltooiing. Als sommige algemene dingen in Inventor al:
1. Wanneer u uitvinder opent, hit nieuwe deel. Dit, Nou, zal een deel van uw uiteindelijke model. Deze onderdelen kunnen worden geplaatst in één grote ASSEMBLY-bestand voor later. De onderdelen in een assembly-bestand kunnen worden jointed samen wilt verplaatsen bepaalde manieren, enz. Speel met deze met enkele eenvoudige geometrische vormen om te zien hoe ze reageren.
2. Wanneer u uw eerste deel, hit nieuwe schets en selecteer een vliegtuig. Kopiëren / schets voorbij de 2d schets die u in AutoCAD en de klap hebt opgeslagen. BESPAAR UW KANT VAAK! Hier zult u het maken van uw eerste extrusie te maken van een basis te wijzigen. De afbeelding hierboven toont de functie van de diepte te maken het belangrijkste gedeelte van de fore grip. Simpelweg tikken voort diepte en dan de omtrek van welk deel u wenst te maken. Werken in kleine delen! Dit is waar de omliggende weergaven in de 2D schets van pas komen, je weet nu wat u moet invoeren als de breedte voor dit deel. Nadat een basis 3D-effect wordt gemaakt, aanpassen we vervolgens om het laatste deel. Het volgende is de lijst met wijzigingen op deze basis maken het laatste deel.
-Modifiers:
De vorm van een schets uit of in, toevoegen of verwijderen om het basisartikel te extruderen-bewegingen.
Afschuining - wordt toegevoegd en hoek voor een rand
Filet-voegt een curve met een rand
De vorm van een enkele schets rond een as draait draaien-
Dit zijn slechts een paar dingen die ik gebruik, wat is echt nuttig is dat uitvinder eigen mini help-systeem heeft. Wanneer u de muisaanwijzer op een knop voor lang genoeg, een afbeelding en een korte uitleg van wat dat doet ijslollie opwaarts. ZEER NUTTIG.
Vergaderingen: Wanneer u een heleboel opgeslagen delen hebt, u kunt een nieuwe Assembly-bestand. Hiervandaan kunt u "plaatsen" al uw onderdelen in één bestand en een schik ze met de hand, of gezamenlijke hen samen. Spelen rond met de gewrichten door het selecteren van twee gezichten, die met elkaar delen samenwerken zal.
Over het geheel genomen, ik ben niet de beste modeler in de wereld, noch doen ik weet alles over deze programma's. Maar ik weet dat hoe meer je ze gebruiken hoe beter je wordt en hoe meer je leert. Beginnen met spelen rond door het creëren van nieuwe schetsen op het basisartikel en wijzigen van hen enz. Splitsen van het scherm in tweeën met aan de ene kant uitvinder en met uw verwijzing beelden anderzijds. Verwijzen naar de beelden en de 2D AutoCAD schets u maakte de hele tijd.