Stap 15: Hoe te spelen
Het Hof is een ideale omheind op alle of de meeste partijen door ketting link hek. Het Hof kan ook worden afgebakend door afrasteringspalen en touw of kunststof oranje beteugeling hek. Bij gebrek aan al deze, kan het worden gedefinieerd door het puttend uit de grond met krijt. Behoudens dat spelers kunnen definiëren denkbeeldige grenzen met wederzijds overeengekomen vaste oriëntatiepunten (zoals bomen, rotsen en dingen).
Voordat het spel begint, zijn de scooters handmatig wielen naar het midden van de Hof. De stuurprogramma's zetten gekleurde shirts, passende veiligheid vistuig, en hun gordel. Gepest wordt aangemoedigd aanvang van gameplay.
Het spel begint met beide teams van aangezicht tot aangezicht in het midden van de Hof. De scheidsrechter blaast hun fluitje en drukt op de groene knop om te beginnen met het spel klok. Elke speler moet haal vervolgens de bal van de kleur van hun team, en vervolgens rijden aan het andere uiteinde van de Rekenkamer om te proberen om het te gooien via hun doel kleur voordat de tijd afloopt. Elk doelpunt telt voor één punt, die vervolgens wordt gekenmerkt op het scorebord door de scheidsrechter. Wanneer tijd opraakt, de rode hand zal oplichten en zoemer geluid. Op dit moment, alle gameplay stopt. De bestuurder en de piloot schakelen rollen voor het spel opnieuw te starten.
Na twee volledige rondes, is het team dat met succes de meeste ballen door de hoepel gooit de winnaar geacht.
Tijdens gameplay kan de scheidsrechter blazen hun fluitje te waarschuwen de piloot van ongepast gedrag, en/of Golf hun vlag om te waarschuwen van de bestuurder van ongepast gedrag. Er wordt voorgesteld dat de speler stopt wat het ook is, dat ze deden die gerechtvaardigd deze waarschuwing. Moeten dingen krijgen echt uit de hand, de scheidsrechter kan kiezen om te raken van de rode vuile knop op het scorebord. Hiermee stopt u de klok en alle gameplay moet ophouden. Het Hof is opnieuw en beide coureurs moeten terugkeren naar het midden van de Hof voordat gameplay kan worden hervat.
Als op elk gewenst moment die de piloot hun blinde bril opstijgt, is het team automatisch gediskwalificeerd van de wedstrijd. Gebruik van de wapens zal ook resulteren in automatische diskwalificatie.
Uw bal gooien op de geblinddoekte piloot van het andere team is erg asociaal en ontmoedigd. Kloppen ze kou zal zeker resulteren in een fout en stop gameplay.
Het tegenovergestelde team doel grijpen en het dragen van het rond je hoofd als een ketting is ook uiterst asociale en ontmoedigd. Dit kan ook resulteren in een fout en stop gameplay.