Stap 2: Waar alles gaat
"/ brouwsel/16452/mp" foto 's
"/ brouwsel/16452/mds" Ringtones
"/ brouwsel/16452/ms" Sound recordings en midis
"/ brouwsel/16452/mdw" geanimeerde achtergronden
en de bestanden de zeggen waar in het geheugen deze bestanden krijgen geladen is in:
"/ dload"
AOD.dat voor ringtones
image.dat voor foto 's
mysound.dat voor de midis en opnames
my_wallpaper.dat voor Wallpapers... Ga cijfer
De manier waarop bestanden worden verwerkt op deze telefoon is stom u deze toevoegt aan de map, maar de telefoon zal nooit vinden hen, ooit. Deze bestanden zeggen wanneer de bestanden zijn en (ik geloof) waar is het geheugen dat ze worden geladen. de indeling voor de meeste van de bestanden zijn:
bestand aantal (1 byte) dan een paar lege bytes dan de dossierfolder en naam dan 100 + lege bytes dan (voor de ringtones 0x01000000 dan) een 4 byte code vervolgens een paar lege bytes dan een 2-3 byte code gevolgd door 2 lege bytes dan de volgende bestanden info
de 0x01000000 is hex 01 00 00 00 of ASCII-teken 1 0 0 0 dit is de auteursrechtelijke bescherming.
Ik dacht dat voor een tijdje de 4 byte code was een verschuivingswaarde die ik gemaakt complexe programma's en berekeningen bestanden toe te voegen op... en ze werkte! Ik voegde 7 bestanden geen probleem... totdat mij sommige archief wegvagen, dan geen van mijn codes dat maakte me verdrietig werkte omdat ik was erg trots op "Brak ik de code".
de 2-3 byte-code vertelt de telefoon de grootte van die het bestand is niet voor het lezen doeleinden maar voor weergavedoeleinden.