Het is misleidend, woodburning instrumenten kunnen kijken en voelen zo veel zoals standaard kunst tools in het is natuurlijk om ze te behandelen op dezelfde manier. Helaas is dit een grote fout. Omdat u tegengaan daarbij de essentie van de branden, wenst sabotage uw inspanningen en waardoor het uitdagender en soms onmogelijk te bereiken de resultaten u.
Dit is de reden waarom vaak kom ik vaak over mensen die vinden dat dit is een beperkte vorm van kunst, zodat ze het korting voor andere media. Pyrogravure is in feite een zeer veelzijdige en eenvoudig medium om te overmeesteren. Er zijn niet veel variabelen te overwegen en dus het duurt niet lang te winnen van vaardigheid.
In dit artikel ga ik om een praktische aanpak aan het proces van hoe te bespreken. Dit is belangrijk omdat als je niet begrijpt de principes van het proces zelf u zal worstelen tegen de zeer ding dat wordt gemaakt van de effecten die u wenst.
Pyrogravure is een fysieke en niet een mechanisch proces. Wat dit betekent is dat je weten moet dat je bent niet mechanisch vaststelling van inkt maar eerder fysiek het omzetten van uw oppervlak in zijn "verbrande" staat. Dit komt meestal neer op een verdonkerend effect (vandaar het uiterlijk van inkt of verf).
Het belangrijkste om te onthouden hier is dat de transformatie is er de hele tijd die de pen contact met uw oppervlak. Variatie in druk, warmte, of duur tijdens dit contact zal maken een significant verschil.
Als u genoeg tijd voor de pen om het transformeren van het oppervlak door middel van verbranding niet toestaat, ziet u geen markeringen worden aangebracht. Als u uw brandtool zoals een inkt pen gebruikt is dit waarschijnlijk duidelijk geworden. Wanneer we schrijven of tekenen onderhouden we niet een consistente snelheid of druk. Onze lijnen variëren, zij aarzelen (waardoor een donkere blotch in de verbranding) en wij vegen onze lijn (die niet Toon alle branden).
Oog op de controle van uw brandende merken moet u nauw zich bewust worden van het feit dat alle contact met het oppervlak moet worden gecontroleerd. Het moment dat uw pen het oppervlak iets raakt gebeurt. Enige aarzeling kan resulteren in een verbrande blob en een snelle reactie zorgt voor uw lijn te verdwijnen. Dit is waarom de meeste beginner verbrandingen cursus verschijnen en vlekkerige, met schetsmatig lijnen.
Maar wanneer je naar het werk van een bedreven pyrographer staart, dit idee van Pyrogravure als een rustieke medium gaat uit het raam. Niet alleen kunnen de lijnen schoon en fijn, maar ze hebben een fijne kwaliteit die niet kan worden gereproduceerd in elk ander medium. Arcering kan nemen op een fotografische blik dat airbrushen rivalen.
Deze effecten zijn niet moeilijk. Ze vereisen echter de kunstenaar de tijd nemen om te leren van een nieuwe benadering van het medium.