Stap 3: Wat is het plan?
Zie het Diagram No.1 om een visuele cue over het project.
Het plan moet bouwen en de hardware, set-up na dat zullen we ons bezighouden met de software. Laten we beginnen met de kern van de controle van de hardware:
De Arduino en zijn metgezel circuit.
Ik gebruik het breadboard omdat ik niet wil verspillen tijd solderen (en desoldeer toen ik mijn optokoppelaars terug wilde). U ziet, ik ben geen professional hierover dus gelieve excuus mijn tekeningen. Zie Diagram No. 2 om te zien de verbindingen en de foto's te zien op het echte leven.
Zoals u zien kunt, zijn er drie uitgangen, één voor elke speler; elke uitgang bepaalt het apparaat van de feedback van de spelers. Elke uitgang sluit gewoon de hoogspanning circuit van de wegwerp camera's condensator. De weerstand is handig als u verschillende niveaus van lafaards (alleen verminderen de weerstand als u voelt uw onderwerpen krijgen gevoelloos aan de vonk en de weerstand te verhogen als uw spelers beginnen huilen voor hun waardigheid en Mama).
Gezien het feit dat we zijn met behulp van optokoppelaars er behoeft niet te veel beveiliging toevoegen aan het circuit, maar als je toevallig te gebruiken MOSFETs of logica MOSFETs Vergeet niet toevoegen van de juiste diodes, zo nodig, willen wij niet HV op de microcontroller. Met behulp van normale MOSFETS kan nog sluit het circuit, maar niet volledig zodat de punch minder intens zullen. Opmerking dat op mijn derde speler ik ben met behulp van een vibromotor, dus geen optocoupler nodig (ik had slechts twee anyways). De vibromotor van bestuur opgenomen elke benodigde component om mijn output.
OK, slechts set-up op je breadboard een circuit als degene die u ziet op de foto's en je bent klaar om te gaan met de volgende stap. Niet laat u imponeren door mijn stoornis, het is zeer eenvoudig en repetitieve, stok aan de diagrammen en alles moet duidelijk zijn.
Ga naar de volgende stap om het gebouw van de feedback-apparaten (die andere schokkende kwaad kern van het project) te zien.
Voor de code op de Arduino board wacht de stap 9.