Stap 6: Blender 3D-model en render
Met behulp van de afmetingen en de positionering van de prototypes, ik gemodelleerd omhoog en animatie van het voltooide ontwerp in Blender 3D http://www.blender.org/
Er zijn enkele veranderingen van de prototypes:-
- Het belangrijkste vistuig wordt verplaatst naar het bovenste appartement tegen het deksel, waardoor het meer stabiel
- Het is geslonken naar beneden zodat het niet hoeft te passeren de kanten van de zaak
- De hele schacht-gear-webcams-Lijkwade en 45 graden blok zijn één component.
- Versnelling niet compenseren, maar gemonteerd rechtdoor rijden
- Een bevestigingspunt voor de microswitches aan de linkerkant
- Viewports vellingkanten
- Uitgang sleuf voor camerakabel
- Camera mount blok is uitgeholde zodat sommige luchtstroom aan de onderzijde van de camera van bestuur
Er zijn een paar andere kleine correcties in de STL geleverd boven, gebaseerd op ervaringen van montage, bewegende montagegaten enz.
Kostenreductie, de vierkante buis wordt in twee delen gesplitst en de spinner en camera mount blok verplaatst binnen het rondlopende volume. Hoewel de spinner past al binnen, klaring is minimaal (om te helpen houden het recht in gebruik!) die zou resulteren in het wordt gesmolten aan de zijkant afgedrukt. Sommige van de vrije ruimte wordt ook gebruikt om sommige reserveschijf versnellingen en assen. Alles is aangesloten door 2mm kunststof sprues om er een enkelvoudige component om af te drukken.
De functie van de animatie in Blender is niet alleen cool voor het model te pronken, maar ook voor het feit dat afzonderlijke punten op de tijdlijn voor "geassembleerd vorm", vervolgens "exploded view" en uiteindelijk "afdrukbare shape" zoals u kunnen zien in de videoclip.
Het ontwerp was wordt geëxporteerd als een STL-bestand (eenheden = mm), de grootte van de algehele gedrukte eenheid is 49 mm x 46 mm x 63 mm. Controleer of deze de afmetingen vóór het afdrukken zijn!